Hei .
Har fått meg nytt bryggeutstyr, en BB 30.
Jeg trenger en sirkulasjonspumpe å ser at Ølbrygging.no har en rimelig en til 645,-
Men jeg ser her på forumet en del negativ omtale om pumpen.
Er det noen som kan tipse meg om hvilken pumpe som er god og til å stole på ?
Hei .
Jeg trenger en sirkulasjonspumpe å ser at Ølbrygging.no har en rimelig en til 645,-
Hei .
Har samme pumpa. Helt lydløs, når en blir kvitt alle luftbobler i systemet, og med trinnløs regulering. Veldig fornøyd når jeg ikke plages med luft i systemet. Problemet er nok oppsettet mitt som ikke akkurat er bygget med tanke på å motvirke luftplager, men det vil bli tatt hensyn til når det skal bygges nytt en gang
Den pumpa olbrygging.no er nok ikke den samme som har fått en del negativ omtale i forumet. Denne pumpen er helt ny, det er forrige generasjons pumpe som har (korrekt) fått mye pepper i forumet.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.