Skapelsen av Dobbelstut`s Nanobryggeri.

Hepp!
Da er styreskap mer eller mindre ferdig, mangler og få montert noe småtteri, byttet ut noen deler.
Testet, og alt fungerer som planlagt. Bestilte skilt på web, fikk noen 90grader i hjørnet og noen runde. men men, det bytter jeg ut ved et senere tidspunk.
Idag så har vi som sagt bare behov for 1 SSR, men skal montere og gjøre klart 1 til, slik at det bare er og koble til et uttak, hvis det skulle bli nødvendig..
 

Vedlegg

  • 1.bmp
    1,7 MB · Sett: 512
Dette blir jo helt supert Magnus.
Håper du slipper sure komentarer fra besservitere. >:D >:D >:D >:D >:D
 
Testing av brenneren gikk strålende, ikke at jeg er helt trygg på om vi hadde justert flammen skikkelig. Men den var "blå" og det så riktig ut. Testet med 75 liter kaldt vann, springvann. Vi varmet hvertfall opp ifra 10 grader, da økte vi ca.1 grad i minuttet.
Er det noen som har Blichmann sin burner som kan dele erfaringer vedrørende bruk av denne?
Den suger relativt mye propan, så det og ha riktig innstillinger er vel best for effektiv oppvarming, samt ikke bruker mere enn nødvendig :)
 
Hopp.

Vært stille en stund nå, men har fikset noe. Legger ved noen bilder.....
 

Vedlegg

  • 7.jpeg
    7.jpeg
    1,6 MB · Sett: 493
Da jeg kjøpte ny kåk ble det seff en MANCAVE  >:D >:D >:D
 

Vedlegg

  • 1.jpeg
    1.jpeg
    1,6 MB · Sett: 497
woop woop, isolert, plastet, klart for tetting av vegger. Blir nice til vinteren, det er varmekabler I gulvet :)
 

Vedlegg

  • 2.jpeg
    2.jpeg
    1,5 MB · Sett: 486
Fått på plass litt sofa & annet laxing stuff...
 

Vedlegg

  • 9.jpeg
    9.jpeg
    386,3 KB · Sett: 466
  • 10.jpeg
    10.jpeg
    350 KB · Sett: 463
Et lite "lager" I bakkant av garasjen, gjæreskap pluss div ting som er greit når det brygges...
 

Vedlegg

  • 11.jpeg
    11.jpeg
    319,3 KB · Sett: 454
MagnusU.V skrev:
ting skjer
index.php

Hva i alle dager er det for slags "overdel" du har på her? Ellers så det jo veldig bra ut.....
 
Ole Mørkved skrev:
MagnusU.V skrev:

Hva i alle dager er det for slags "overdel" du har på her? Ellers så det jo veldig bra ut.....
HAHA, det er ikke meg du ser der gitt.. Det er en fetter som er middels opptatt av kroppsbygning.. Jeg skal spørre han  :jaha:
 
Tilbake
Topp