What's he building in there... What is he building in there. We have a right to know...MagnusU.V skrev:Brewstand sveises. Får veiledning av Kristian ;D Selv om det er han som er sveiseren av oss.
MagnusU.V skrev:Nå skal alt demonteres og "understellet" lakkeres, så bordet ikke ruster Så blir det test av Blichamann burner når regulatoren kommer > > > >
mikslen skrev:MagnusU.V skrev:Nå skal alt demonteres og "understellet" lakkeres, så bordet ikke ruster Så blir det test av Blichamann burner når regulatoren kommer > > > >
Stilig! Hvor har du kjøpt regulatoren?
http://www.skiltmax.no/skiltomaten/plastskiltMagnusU.V skrev:Her har jeg fått hivd på litt farge, hele skapet skal være svart da jeg ikke er super fan av orginal fargen.
Alle PID`a er montert, bortsett ifra den jeg er litt usikker på hvor jeg har lagt, noen pilot-lamper og brytere. ( mangler forøvrig en pilot-lampe ).
Med tiden freses det hull i senter på fronten for en skjerm, slik at vi kan ha oppskrifter/intarweb etc.
Hvis det er noen som vet hvor man kan få laget skilter f.eks motor on/off osv, please speak :help:
MagnusU.V skrev:Hvis det er noen som vet hvor man kan få laget skilter f.eks motor on/off osv, please speak :help: