Skjøte PT-100 ledere

Har sett litt rundt og virker som de fleste mener at dette er greit,  uten at jeg har funnet et definitivt svar.

Jeg  vurderer å lage et panel i bryggebordet som alt av strøm og sensorer ender i og wire de sammen til et SOCA-utlegg, sånn at det er en multipin - kabel som går mellom bordet og styreskapet. 

Har jeg skjønt det riktig at det bare er å kjøre på og kalibrere probene i ettertid hvis de er feil, eller blir det avvik med varierende feilmargin etter som tempen varierer?

Skal også ha XLR-kontakter i Pt-100 kjede n.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Ja du kan skøyte. Den 3. ledaren på ein PT-100 er for å kompandere for ledningslengde. Ein kan sjøyte termokoplarar og, men det krever termokoplarledning.

Det er ein annan type teperatursensor som virkar etter eit anna prinsipp enn RTD. PT-100 er ein RTD resistance temperature detektor. Her varierer motstanden proporsjonalt med tepen. Mens ein termokoplar genererar ein spenning som er proporsjonal med tempen.
K-type er ein type termokoplar. Det finns eit utall forskjellige variantar.

Når du skøyter PT-100 brukar du like lange og like tjukke ledningar til alle ledarane.

protto skrev:
Det er ein annan type teperatursensor som virkar etter eit anna prinsipp enn RTD. PT-100 er ein RTD resistance temperature detektor. Her varierer motstanden proporsjonalt med tepen. Mens ein termokoplar genererar ein spenning som er proporsjonal med tempen.
K-type er ein type termokoplar. Det finns eit utall forskjellige variantar.

Når du skøyter PT-100 brukar du like lange og like tjukke ledningar til alle ledarane.

Må lederne være like tjukke som de som sitter på den fra før?

Det har ingen betydning. Det er den totale resistansen fra sensor til apparat som må vere lik på dei tre ledarane for at den skal kunne automatisk kompansere for lederlengde. Kva du har imellom spelar liten rolle så lenge alle tre er like.

Tilbake
Topp