Langelo skrev:Jeg spurte (via epost) Kjartan Lied i påska, men han var dessverre ikke interessert i å gi ut oppskriftene. Han inviterte imidlertid til besøk, prøvesmaking og diskusjon om oppskrifter. Jeg tar meg en tur til sommeren om invitasjonen står ved lag, da jeg kommer fra Stranda. Men om det er mulig å lokke ut oppskriften aner jeg ikke. Han kan sikkert svare på dette selv, jeg regner med han leser i dette forumet han også
Idar skrev:Er enig med Gahr og eirikhh, eg opplever óg stor åpenhet om oppskrifter, både frå private bryggere og større skala bryggeri, så kvifor dette hemmeligholdet frå enkelte bryggeri, det skjønar eg ikkje. Men, det er jo så mange andre oppskrifter som ligg og ropar etter å bli prøvd...!
dagwayne skrev:Opplever ders øl med en veldig "usmak" som ikke er helt bra.....
AMelbye skrev:dagwayne skrev:Opplever ders øl med en veldig "usmak" som ikke er helt bra.....
Samme her, kjøpte tre flasker i høst som jeg endte med å helle ut. Det var to pale ale, og en som het fjord eller fjell eller noe sånt.
Veldig ekkel ettersmak. Men det kan jo hende brown alen er god...
Prøvde å få oppskrift av Lysefjorden bryggeri. De var heller ikke interessert i å dele ut noen oppskrifter.Er enig med Gahr og eirikhh, eg opplever óg stor åpenhet om oppskrifter, både frå private bryggere og større skala bryggeri, så kvifor dette hemmeligholdet frå enkelte bryggeri, det skjønar eg ikkje. Men, det er jo så mange andre oppskrifter som ligg og ropar etter å bli prøvd...!