• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

SOLGT Inline termometer 5 cm probe med kryss for montering

Jeg tar gjerne alt unntatt termometer og t-kryss på oppgitt pris. Henter dersom jeg får alt samlet :)
 
Hei folkens. Som jeg skrev i post #20, så vil kjøpere som kan hente, prioriteres. Jeg er interessert i å kvitte meg med dette raskt, og så mye på en gang som mulig. Msevland henter dette samlet på kort varsel, og jeg selger det derfor til han.

Edit: msevland, vi avtaler nærmere på PM. :)
 
Hei folkens. Som jeg skrev i post #20, så vil kjøpere som kan hente, prioriteres. Jeg er interessert i å kvitte meg med dette raskt, og så mye på en gang som mulig. Msevland henter dette samlet på kort varsel, og jeg selger det derfor til han.

Edit: msevland, vi avtaler nærmere på PM. :)
Forstår at du foretrekker å selge samlet
Hvor kjøpte du QD?
Mats

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
 
For ordens skyld: Alt er solgt bortsett fra inline termometer med 5 cm probe og medfølgende kryss for montering. :)
 
Hei! Beklager seint svar.

Det kommer litt an på betalings- og fraktmåte. Forhåndsbetaler du?

Med postoppkrav og vanlig pakke, koster det 210 for frakt, og da blir det litt lite igjen. Hvis jeg kan sende som brevpost, og slipper oppkrav så blir det noe bedre. Men da forutsetter det at du forhåndsbetaler og aksepterer risikoen med sending i brevpost. Skal selvfølgelig pakke den så forsvarlig som mulig. :)

Vi kan si 400,- + frakt? Da bestemmer du fraktmåte, og kan velge om du vil ha oppkrav eller ikke. Kan også ta denne diskusjonen på PM hvis du foretrekker det. :)
 
Tilbake
Topp