• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Speidel 20l selges

B

BjarneHB

Selger min trofaste Speidel 20 liter grunnet overgang til 50 liter.
Kjøpt av petit for 3 år siden. Kontrollboks og termostat byttet for ett år siden grunnet ujevn temperatur. Ingen problemer med pumpen.
Selges komplett med orginal kjøler varmekappe og kobberhatt.
Meskeskje med målemerker og whirlpool rør følger med om ønskelig.
Selges høystbydende over 9000Kr. Send en pm eller mail.
 

Vedlegg

  • Speidel.jpg
    Speidel.jpg
    173,8 KB · Sett: 1.049
  • Deler.jpg
    Deler.jpg
    203,9 KB · Sett: 1.055
  • Whirlpool Tube 1.jpg
    Whirlpool Tube 1.jpg
    45,4 KB · Sett: 1.044
  • Whirlpool Tube 2.jpg
    Whirlpool Tube 2.jpg
    49,7 KB · Sett: 1.014
Da er det et bud på 9000kr inne. Lar den stå ut dagen før jeg selger den.
 
Ikke noe bud fra meg, Helge. MEN!  Hvordan inni"#¤%& har du fått kobberhatten så saftig blank?!?  Har brukt et par normale metoder; men er ikke kommet i nærheten av dette resultatet... :-O

MM
 
Morten K. Agerup Myhr skrev:
Ikke noe bud fra meg, Helge. MEN!  Hvordan inni"#¤%& har du fått kobberhatten så saftig blank?!?  Har brukt et par normale metoder; men er ikke kommet i nærheten av dette resultatet... :-O

MM

Photoshop.    :idea: :idea:
 
Roger skrev:
Morten K. Agerup Myhr skrev:
Ikke noe bud fra meg, Helge. MEN!  Hvordan inni"#¤%& har du fått kobberhatten så saftig blank?!?  Har brukt et par normale metoder; men er ikke kommet i nærheten av dette resultatet... :-O

MM

Photoshop.    :idea: :idea:

Har dere ikke hørt om det nye produktet ?? ,  GARDENAGLITT    ( Gjør alt blankt alltid )
 
Har prøvd Gardenaglit, Durakobbel, slangeklemmefett, kattepiss, Photoshop, albuleddvæske, rent sinne, smiger - og truet med svigermor; men ikke noe har gitt slikt resultat!
 
Høyeste bud er 9000Kr og henting. Selges for det om det ikke kommer høyere bud før klokken 17.
Kobberhatten er polert utvendig med autosol. kan kjøpes på Clasohlson.
 
Vil helst unngå å sende den da det skaper masse arbeid, kostnader og og har stor risiko. Tror heller ikke posten sender så tunge pakker for privatpersoner.
 
Tilbake
Topp