• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Spleise på kjøp av pall med nye 0,5 flasker?

BHB

 
Vurderer å kjøpe en pall med nye brune 0,5 flasker fra nordic pack, men 1908 flasker blir litt for mye for meg...noen som er interessert i å være med på den? Må sjekke opp frakt-prisen, men havner vel på ca 4kr pr flaske. Bor på Biristrand, mellom Gjøvik og Lillehammer.
 
Sist redigert:
Er absolutt interesert i nye flasker. Bor på Hamar, kunne tenkt meg ca 500, eventuelt 636 stk om det deles på feks bare 3 stk? Har ikke bil selv men bryggekompisen min har stor volvo stasjonsvogn. Vet ikke om det er mulig å avtale mellomstopp i Hamar eller om alt i så fall må hentes på Biristrand?
 
Er absolutt interesert i nye flasker. Bor på Hamar, kunne tenkt meg ca 500, eventuelt 636 stk om det deles på feks bare 3 stk? Har ikke bil selv men bryggekompisen min har stor volvo stasjonsvogn. Vet ikke om det er mulig å avtale mellomstopp i Hamar eller om alt i så fall må hentes på Biristrand?

Hei, da er vi 3 stk så langt. Skal sjekke fraktpris i morgen. Mellomstopp er nok ikke aktuelt, men jeg får det levert på Moelv. Kjører forbi Hamar selv flere ganger, så det ordner seg nok. Sier fra straks jeg har en pris klar:)
 
Har fått en total-pris nå, og det kommer på gjennvinningavgift i tillegg. Prisen inkluderer korker, samt pappesker til å ha de i. ( de er bare stroppet løst på pall med strekkfilm ) Da havner vi på 5,85 pr flaske tot. Men det er dessverre litt for laber interesse ennå til at jeg bestiller opp. Tar kontakt med alle hvis det tar seg opp:)
 
Var en annen tråd om dette for litt siden som døde ut, tar du kontakt med folka i den så kanskje vi er i mål :)
 
Øh... 1100?

BHB: 500
Ronny Aarseth: 500
Taskar: 200
knutno: 150
dagwayne: 150
chrizzo: 100

det er da ihvertfall 1600? Eller er det noen som har droppa ut?

+evt 120 til meg om det er mulig å få dem til oslo uten at det koster mer enn det smaker
 
Øh... 1100?

BHB: 500
Ronny Aarseth: 500
Taskar: 200
knutno: 150
dagwayne: 150
chrizzo: 100

det er da ihvertfall 1600? Eller er det noen som har droppa ut?

+evt 120 til meg om det er mulig å få dem til oslo uten at det koster mer enn det smaker

Ronny Aarseth skal ikke ha..

Så mangler litt mye ennå dessverre. Er i Oslo ganske ofte selv, så kan ev ta med hvis det blir noe av.
 
Tilbake
Topp