Spørsmål om messing(igjen)

Har lest ein del om gjennomføringane, kuleventilane og slangenipplane til biltema her på forumet. Så eg gjekk til innkjøp av nett dette. Men no har eg plutselig blitt litt usikker att. Kva er erfaringane til dykk som har nytta desse i sine bryggeoppsett? Burde eg gjera noko med desse delane før eg nyttar meg av dei? Bly er jo ikkje noko kjekt å få i kroppen.

Takkar for svar!

Etter mitt hode....
Er det bra nok for rørleggere i varmtvann med tilnærmet samme ph som vørter/øl, er det bra nok for meg, selv om jeg nok drikker mer øl en vann :)

Dei kan ev.behandlast etter metode beskriven i bl.a. how to brew.

Når det er sagt så er det på sin plass å nemne at stainless is painless ;)

protto skrev:

Når det er sagt så er det på sin plass å nemne at stainless is painless ;)
:)
Jeg har kun rustfritt og sillikon/pp selv :)
Rustfritt er meget vennlig, untatt ved bygging :)
Etter mye om og menn har jeg lært triksene, så det går greit, med riktig verktøy og kunnskaper. Uten er det tilnærmet håpløst :)

Skal stikke innom apoteket og kjøpe hydrogenperoksid. Leste om metallar i How to Br. Og det virka ok. Dette her blir jo uansett berre ei mellombels løysing. Blir nok noko syrefast og greier med tida.

Takkar for svar!

protto skrev:

Eg har forsøkt metoden med hydrogenperoksid og eddik og den er ikkje berre berre..  Ein må følgja med som ein smed og det går fort og er vanskeleg å avgjera når nok er nok.

Tilbake
Topp