St. Peters Cream Stout

Har noen smakt denne? Jeg plukket med meg en flaske fra polet i dag,- og det er den beste stouten jeg noensinne har smakt! Denne går vel under kategorien "sweet stout" men sødmen er ganske nedtonet, helt perfekt etter min smak! Jeg har surfet utenlandske forum etter en oppskrift, men det virker som om bryggeriet et tilbakeholdne med oppskriften.. Er det noen som har noen tips?
 
Drakk den idag selv. syns den var bra. Og med mindre jeg husker helt riv ruskende galt så ligner den svært mye på den første stouten jeg brygget. Det var også min tredje allgrain, så det kan godt hende jeg husker helt riv ruskende galt, for det er jo tross alt noen liter øl siden...
 
Har vore veldig glad i øl frå han St Peter i årevis. Eg har søkt etter opplysningar om øla deira i årevis og har funne ein del info, men ingen klone-oppskrifter. Eg har heller aldri forsøkt å brygge noko av dei enno. Eg har nemleg følt at eg ikkje har nødvendig kompetanse til å gå laus på desse (men det begynner kanskje å nærme seg snart).

Eg har lagra noko info om Cream Stouten deira i "øl-mappa" på pc'n, diverre utan å notere ned kvar eg har infoen frå. Det eg har er:
80% pale ale malt, 6% crystal malt, 6 % chocolate malt, 4% wheat malt og 4 % black patent malt. ABC: 6,5 %. Fuggles and Challenger hops. Nettsida deira stadfester alkoholinnhald, humle og "a blend of 5 local malts".

At stouten no er tilgjengeleg på polet gjer at vi fort kan finne ut FG, ergo kan vi begynne å snike oss inn på OG. Men eg veit ikkje kva gjær dei nyttar.
 
Tilbake
Topp