Stativ til Jula oksygenflaske og flow-regulator.

Om der er ei liste så vil eg so absolutt stå på den. Sånn i tilfellet det skulle vera ein "til overs"...
Nice work!
 
Setter meg på lista hvis du noen gang skulle lage så mange. Er lov å håpe. Flott laget!
 
Står også gjerne på liste på denne, men hører gjerne pris før du evt. trykker på knappen.

En ting. Den loddingen du har gjort der. Du er helt sikker på at den er O2-kompatibel? Jeg vet ikke nok om slik, men jeg vet også at det kan smelle godt hvis det ikke er kompatibelt.

A
 
Står også gjerne på liste på denne, men hører gjerne pris før du evt. trykker på knappen.

En ting. Den loddingen du har gjort der. Du er helt sikker på at den er O2-kompatibel? Jeg vet ikke nok om slik, men jeg vet også at det kan smelle godt hvis det ikke er kompatibelt.

A

En lodding som ikke er O2 komptitabel har eg ikkje hørt om.....

Loddetinnet inneholder 96,5% tinn, 3% sølv og 0,5% kobber og så vidt eg veit reagerer ingen av disse metallene med oksygen.
 
Nei det er nok helt riktig. Det har vært både kvesteulykker og dødsulykker med oksygen, så jeg tenkte det var lurt å spørre en gang for mye enn for lite. Det er særlig fett/oljerester som kan være ugreit, og rene metaller ser ok ut.

A
 
Nå har ja ikke satt meg inn i dette så nøye, men det er väl på trykk-siden du kan få problemer, ikke på "ut" hvor dette er loddet.
 
Hei. Takk for deling av tegninger.
Jeg har fått en bekjent til å printe denne for meg, men så passer ikke flowmeteret mitt med hullene i stativet.. Har du tilfeldigvis en link til flowmeteret du bruker?
 
Har laga meg eit stativ til den berømmelige Jula oksygenflaska og tilhørende Ebay flow regulatoren. Tok og å lodda på ein ny nippel på flaske regulatoren slik at eg kan bruke lik dimensjon på slangen heile vegen.

Dersom nokon andre med 3D-printer har lyst å printe det ut deler eg gladelig STL-filene.

Hei, ser at det er en gammel tråd , men om du fortsatt har filene kunne jeg gjerne tenkt meg en kopi.
 
Frode,
ser at det er en gammel tråd , men om du fortsatt har filene kunne jeg gjerne tenkt meg en kopi, har en kompis med 3 D printer.
 
Tilbake
Topp