Nei, desverre... Den sensoren fra love er en 1000 ohm, og stc-1000 støtter ikke disse. Mulig du finner pid som gjør det, men sannsynligvis trenger du instrumentene fra love, og de var ikke de rimeligeste så jeg.
Nei, dessverre... Den sensoren fra love er en 1000 ohm, og stc-1000 støtter ikke disse. Mulig du finner pid som gjør det, men sannsynligvis trenger du instrumentene fra love, og de var ikke de rimeligeste så jeg.
Nei, dessverre... Den sensoren fra love er en 1000 ohm, og stc-1000 støtter ikke disse. Mulig du finner pid som gjør det, men sannsynligvis trenger du instrumentene fra love, og de var ikke de rimeligeste så jeg.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.