Styret trenger bistand...

msevland

NMKomiteen
Sentralstyre
Hei
Vi skal kjøpe inn et full-høyde bruskjøleskap vi kan bruke under arrangementer, men mangler varebil / henger.

Er det noen som kan bidra til å få hentet et kjøleskap i Oslo og få det transportert til klubbhuset i Drammensveien 43?
Jeg vil selv låse opp i DV43 og bistå med innbæring på lageret vårt hvor det er umiddelbar parkering utenfor (2m).

Dette vil være av uvurderlig hjelp for oss.
Takk
Morten - leder Norbrygg Oslo
 
Hei
Vi skal kjøpe inn et full-høyde bruskjøleskap vi kan bruke under arrangementer, men mangler varebil / henger.

Er det noen som kan bidra til å få hentet et kjøleskap i Oslo og få det transportert til klubbhuset i Drammensveien 43?
Jeg vil selv låse opp i DV43 og bistå med innbæring på lageret vårt hvor det er umiddelbar parkering utenfor (2m).

Dette vil være av uvurderlig hjelp for oss.
Takk
Morten - leder Norbrygg Oslo
Når trenger du å få gjort det?
 
Det passer best for meg denne uken, men ikke torsdag. Fredag er det jo ølsmaking i klubbhuset, så da er jeg der uansett :)
 
Sist redigert:
Hei
Jeg var i dag og kjøpte kjøleskapet, og de skulle bare ha 200,- for transport. Jeg takket ja til dette :)
Tusen takk til @erikraude som viste interesse.

Styret i Norbrygg Oslo har mange arrangmenenter per år. For å avlaste styret, ønsker vi også i fremtiden å kunne involvere våre medlemmer i enkelte oppgaver.
Jeg håper derfor at dere også i fremtiden bidrar ved behov.
Takk

Arrangementer 2018
M
 
Tilbake
Topp