Er det bedre enn industri pilsen? Fikk den følelsen i går når jeg drakk weissen jeg hadde slengt i sammen
Det brukes fint lite tilsetningsstoffer i industrien også.
Gjelder dette alle typer øl? Jeg har hatt en følelse av at feks Erdinger Weissbier er veldig naturlig, mens en Ringnes boks-pils smaker litt mer tilsetningsstoffer. Men dette stemmer kanskje ikke?
Gjelder dette alle typer øl? Jeg har hatt en følelse av at feks Erdinger Weissbier er veldig naturlig, mens en Ringnes boks-pils smaker litt mer tilsetningsstoffer. Men dette stemmer kanskje ikke?
Filtrering tar ting bort, og tilfører ikke noe.Apropo tilsetninger , bruker man ikke endel ting for å filtrere/få ølet så klart som mulig i industrien?
Jeg tror ikke industripils er tilsatt no, da hadde det nok stått på boksen
Klarningsmidler (som hjemmebryggere bruker i stor utstrekning) binder seg til proteiner etc og bunnfeller. Selv tilsetter jeg en haug med saker, nevner i fleng:Så diverse klarningsmideler og denne type ting blir værende i bunnen og ikke med på flaska da sånn sett?