Tappekran: Hvor kjøper eg billigst?

Det var tydelige bilder!  :skitbra:

Det ser ut til at du har et litt mer spesielt tappetårn, Fei. Mitt tårn er egentlig et vertikalt rør, som har to hull, som shankene er skrudd fast i kun ved hjelp av muttere på ut- og innsiden av røret.

Hvis du er veldig hypp på å bruke nettopp det tappetårnet som du viser i bildet, så kunne du kanskje vurdere å få sagd både dine europeiske shank'er og dine amerikanske shank'er i to, og få sveist dem sammen i midten. Da har du den europeiske enden i tårnet og den amerikanske enden på kranene. Om ikke det er lettere å bare bytte ut tappetårnet da...
 
Det finnes/fantes overgang fra euro-shanks til usa-shanks... Da kunne man ha satt på amerikanske kraner på europeiske tårn.
 
Eduard skrev:
Det var tydelige bilder!  :skitbra:

Det ser ut til at du har et litt mer spesielt tappetårn, Fei. Mitt tårn er egentlig et vertikalt rør, som har to hull, som shankene er skrudd fast i kun ved hjelp av muttere på ut- og innsiden av røret.

Hvis du er veldig hypp på å bruke nettopp det tappetårnet som du viser i bildet, så kunne du kanskje vurdere å få sagd både dine europeiske shank'er og dine amerikanske shank'er i to, og få sveist dem sammen i midten. Da har du den europeiske enden i tårnet og den amerikanske enden på kranene. Om ikke det er lettere å bare bytte ut tappetårnet da...
Det er ikke så viktig for meg. Eurotårnet er helt klart det peneste tårnet mitt og det er jo viktig det også. Det er også grisedyrt(527$) så jeg tror ikke jeg tør å sage i det. :eek:
Her er tårnet http://www.kegworks.com/product.php?productid=20431&cat=407&page=1
Jeg så på bildene dine av ditt øleskap at du har et mer "normalt" tårn. Du kan sikker få på plass noen Perlick kraner uten å måtte sage det i småbiter :help:

joques skrev:
Puh, jeg er jaggu glad jeg har bestilt alle mine krandeler fra samme sted :)
Slett ikke dumt.  >:D
 
Fei skrev:

Jeg skreiv til 'brauman59' på eBay. Han svarte følgende:

Hi, the 525ss is the new perlick seal forward faucet and the 575ss is the creamer version of that faucet. I have stout faucets @ $68.95. My ebay store is closed for vacation until May 11th.
Thanks, Nick
 
Tilbake
Topp