RAPT Laser Level Sensor

Que

Norbrygg-medlem
Hvor mye øl er det egentlig igjen i det fatet med litt sær stout som står bakerst i kegeratoren? Må jeg virkelig ta ut de to fatene som står ytterst for å løfte litt på det gamle fatet? Det kommer jo til å ta minst ett minutt, og det har jeg jo ikke tid til.

Frykt ikke, nå ser det ut som om Kegland har løsningen. En laserkanon montert øverst i fatet! Jeg tenker umiddelbart at det her må jeg jo selvfølgelig ha. Men så er det den der fornuftige stemmen i bakhodet som etterhvert spør meg om dette rælet her eeeegentlig er noe jeg trenger.

Hva tenker dere? Skal vi alle gå over til laser-fat?

Hvor mye øl er det egentlig igjen i det fatet med litt sær stout som står bakerst i kegeratoren? Må jeg virkelig ta ut de to fatene som står ytterst for å løfte litt på det gamle fatet? Det kommer jo til å ta minst ett minutt, og det har jeg jo ikke tid til.

Frykt ikke, nå ser det ut som om Kegland har løsningen. En laserkanon montert øverst i fatet! Jeg tenker umiddelbart at det her må jeg jo selvfølgelig ha. Men så er det den der fornuftige stemmen i bakhodet som etterhvert spør meg om dette rælet her eeeegentlig er noe jeg trenger.

Vekt koblet til dataen er billigere.

Jeg bruker Barhelper. Norskprodusert app. Må selv legge inn hvor mye jeg tapper. Når jeg ikke husker mer er det på tide å gå over til å drikke vann. Fungerer, selv om jeg har 9 fat med ulike øl/volum.

• Like
Reaksjoner: Que
Vekt koblet til dataen er billigere.
Sikker på det? De vektene jeg har sett koster fort over tusenlappen per stykk. Jeg har ikke sett den nye laserløsningen til Kegland i norske nettbutikker, men 80 Australske dollar blir i utgangspunktet en del mindre. Før diverse mellomledd skal ha sin del av kaken, riktignok.

Hvis du vet hva et tomt fat veier kan én vekt betjene uendelig mange fat, mens du trenger én RAPT sensor til hvert fat.

Jeg bruker Barhelper. Norskprodusert app. Må selv legge inn hvor mye jeg tapper. Når jeg ikke husker mer er det på tide å gå over til å drikke vann. Fungerer, selv om jeg har 9 fat med ulike øl/volum.
I vår alder kan det da bli mye vann;).

Jeg teller flasker på kjøkkenbenken. Når den er full, er det på tide å gå over til vann. Men det har jeg ikke opplevd ennå.

Ser fin ut den der, virker som de har fått til å måle korrekt også etter litt prøving og feiling. Tror det sto på Facebook-gruppa til Kegland at den ble utsolgt på fire timer? Bare fantasien setter grenser for hva denne dingsen kan brukes til.

Tilbake
Topp