Tematreff førstkommende lørdag...

Gentlemen!

Et ørlite sammentreff er oppstått og det krever hurtig reaksjon: 

1)  Dragen meldte idag at hun skal bort lørdag kveld.
2)  Over litt tid har jeg samlet sammen noen mer eller mindre sære varianter av brygg fra Mikkeller, det aller meste har ikke vært å få tak i her hjemme.

Hva fører det så til?  Jo, jeg invitérer litt på styrten ( ;-) ) til et lite tematreff hjemme hos meg, førstkommende lørdag, 12/1, kl 1800. Dette gjelder kun for laugets medlemmer (Det efterspurte Dragetreffet får vi komme tilbake til, da får vi nok satse på en øl- og matmeny av en litt mer "snill" karakter, siden det nok skjuler seg noe raringer blant øltypene vi nå skal prøve).

Tradisjonen tro, vil det arrangeres efter mottoet "Enkelt; men pompøst".  Det innebærer selvfølgelig noe småtteri å bite i og jeg vil sette pris på tilbakemelding senest torsdag, fra dem som har lyst og anledning til å komme.

Har du noen merksnodige Mikkeller-flasker liggende, så ta dem gjerne med.  Huset vil være fullt av bikkjer og unger, så dette forventes ikke å bli noe helaftens rølperunde; men et lite - og forhåpentligvis både interessant og hyggelig treff.

Grunnet bryggetørke, er det dårlig med drikkbar volumvare hos meg.  Hvis noen har et fat eller noen flasker med noe, snilt, lettdrikkelig (...og kanskje ikke så sterkt) å lure med seg, så hadde det vært fint.  Tror vi får mange smaker i munnen av Mikkeller-variantene...

MVH

Morten M
 
Glomp

Det var en snill drage  ;D
Kanskje Lauget har noe fellesvarer som kan fortæres ? Har i verste fall noe flaskefor som kan taes med  :angel:

Jon
 
Jeg kan dessverre ikke komme, da det er bursdag til en kompis i helga, og jeg vet det kommer til å bli bra med en vert som Morten. Anbefaler å legge det ut på Google groups da alle får en e-post. Ikke alle som er her inne for ofte.
 
Høres veldig trivelig ut. Kjempetiltak!    ;D

Har bryggedag i dag. Hadde planer om å jakte rev i helgen. Må se hva kompisene sier. Kommer tilbake til deg Morten.
 
Dragen er konferert. Jeg kommer! Skal se om jeg får med meg noen flasker jeg også. :) Tar gjerne noen tilbakemeldinger på brygget mitt.

E.
 
Dette så veldig hyggelig ut, - Jeg hiver meg med!
Det er rimelig tomt med hembrygga no, alt gikk med til jul , så jeg får se hva jeg finner å ta med.

Hvordan finner jeg fram?
 
Aage skrev:
Dette så veldig hyggelig ut, - Jeg hiver meg med!
Det er rimelig tomt med hembrygga no, alt gikk med til jul , så jeg får se hva jeg finner å ta med.

Hvordan finner jeg fram?

Du bor på Fjerdingby?

Ta kontakt, drosje herfra.  ;)
 
Det er bare å følge lukten av humle og lyden av glad latter! Eller så legger du inn Leirudstubben 13, 2016. Frogner i GPS'en...  Hører til Frogner, men ligger nærmest Leirsund.

Dersom noen kommer med toget, så kan jeg svippe ned og hente fra toget som er på Leirsund 1801.

Ellers ser det da sannelig ut til at det blir nok godt å smake på...! ;-)
 
Helt enig med deg, Roger!  :skitbra:

Alltid veldig hyggelig å være sammen med gutta i NRBG!*  ;D ;D ;D








* Nedre Romerike Børst og Gardena
 
Tilbake
Topp