Har fortsatt ikke mottatt min, gutta sliter vel litt Men får håpe siste melding fra forrige uke stemmer.
Det har blitt utsatt veldig mange ganger, skulle jo egentlig hatt min i desember. Men vil tro de kun sender til folk i USA inntil de får kontroll.
Kjipt å sende helt til Europa hvis 70% må sendes i retur etter et par uker.
Nå er jo kickstarter prosjektet ferdig, men man kan skrive seg opp på venteliste. http://www.thebeerbug.com/
Hadde dog ikke betalt inn noen penger der før flere begynner å bekrefte at varen er mottatt Jeg har ventet siden slutten av november.
Merker en del feilmeldinger når tørrhumlingen begynner (mao. beerbugen blir dratt opp og ned). Skal teste med den i konisk der jeg har egen luke for tørrhumling.
Ellers kom en oppdatering av appen i går. Nettsida skal grundig oppdateres og firmwaren oppdateres jevnling.
Edit: Kan kanskje omgås om man nullstiller bug-en ved tørrhumling og skriver inn ny SG.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.