Tilbakemelding på første oppskrift

Har nå bestilt malten, ba om alt mixet slik at jeg ikke kunne ombestemme meg :p
Tok sjansen og beholdt mengden roasted, økte hvete med 50 gram og skiftet ut Fuggle med 15g Bramling Cross.
Blir spennende! Kommer dere en tur til Oslo om en 5 ukers tid så skal dere få smake!
@Finn Berger @Miguel

Måtte redigere, glemte jo helt å inkludere @loebrygg ! Shame on me!

ølmøte:)!
Det går tog til Oslo. Om ikke noe kommer i veien - og jeg ser ikke helt hva - så stiller jeg gjerne!

Å skifte ut Fuggles med Bramling Cross tror jeg var et sjakktrekk. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke liker Fuggles noe særlig - men BC er spennende greier. Litt med et bein på hver side av Atlanteren / det beste av to verdener. Jeg har bare brukt den i APAen min - som lyset i mitt liv nettopp satt og lovpriste - og jeg har lagt inn en ny forsyning, og tenker å prøve meg fram med den. Kanskje krydre en kommende saison med den?

Isåfall skal jeg bringe med meg den overhumla/vellagra varianten min

Sent from my iPhone using Tapatalk

Denne tråden fremmer ikke det lokale edruskapsarbeidet! Jeg måtte selvfølgelig åpne en havrestout (5%, så det går bra;)), og sitter her og smatter og synes den blir bedre. Den ristede havren kjennes - kan det passe at den gir et hint av vanilje i lukta???? - og tanninbitterheten holder på å rundes av. Det skulle være veldig morsomt å høre hva andre mener om den.
Har noen prøvd å riste havregrynene? Skumle greier; det er fort gjort å overdrive - men jeg tror jeg akkurat greidde å ikke gå over streken.

Tilbake
Topp