Jepp.... Snakka nettop med de på Brewshop.no, og de skulle få de inn så snart de nye er klare for shipping.
Prisen blir visstnok slik at det ikke lønner seg å kjøpe fra statene også[emoji4][emoji1319]
Siden du etterspør alternativ, vil jeg anbefale deg å se på iSpindel. Denne må bygges selv, men har den fordelen over tilt at den har wifi og dermed kan overvåkes fra hvorsomhelst. Koster vel ca 150-200 kr i deler å bygge denne, om jeg husker rett. Jeg er strålende fornøyd.
MEN, den virker IKKE når jeg setter på lokket på mitt gjæringskar som er et 30-liters bryggerifat..
Selv ikke når mobilen (Iphone 7) ligger oppå karet eller holdes inntil siden.
Var ganske skeptisk til at det skulle fungere men lot meg lure av Tilts FAQ og et par andre treff på internett der folk sa at det fungerte i rustfrie gjæringskar, dog med redusert rekkevidde. Det må være i andre kar som er tynnere i godset. Kanskje Corneliusfat vil fungere.
Ganske skuffende. Har en Raspberry pi på vei for å logge kontinuerlig.
Noen som vet om det går an å modde en slik bringebærdings med ekstern bluetoothantenne? Kunne kanskje fått lurt noe inn under mitt custom-lokk.. Hvis ikke må jeg finne på noe annet å bruke den til..
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.