• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gis Bort Tre (små) batcher med kvernet malt gis bort Hamar

Har kvernet malt som jeg ikke har fått brukt. Oppevart i vanlige poser. 2x veldig enkle Pale Ale aktige greier med Pale malt og en type 10% mengde krystallmalt. 4 & 6kg. Disse har nok ligget noen uker. Og en grist som var tiltenkt IPA, 4.88kg. denne er kvernet for noen dager siden. Hvis noen vil ha så er det bedre enn at jeg kaster det.
 
Har kvernet malt som jeg ikke har fått brukt. Oppevart i vanlige poser. 2x veldig enkle Pale Ale aktige greier med Pale malt og en type 10% mengde krystallmalt. 4 & 6kg. Disse har nok ligget noen uker. Og en grist som var tiltenkt IPA, 4.88kg. denne er kvernet for noen dager siden. Hvis noen vil ha så er det bedre enn at jeg kaster det.

Har du kastet det? Kan hente i morgen [emoji85]


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Ca 19 til 26 minutter fra Hamar (litt avhengig av tyngde på høyere fot)
Gudsforlatt sted ved en bru som knytter Hedmark med Opland .. [emoji38][emoji481]


Sent from my iPad using Tapatalk

Er du fra helgeøya, som jeg skulle ønske ikke eksisterte for uten den kunne jeg sett heeelt over til andre siden fra stranden?
 
Ca 19 til 26 minutter fra Hamar (litt avhengig av tyngde på høyere fot)
Gudsforlatt sted ved en bru som knytter Hedmark med Opland .. [emoji38][emoji481]


Sent from my iPad using Tapatalk
Uansett så har jeg sent PM til vedkommende som fuset på dette for sikkert tre uker siden og hørt hvordan han ligger an i løypa. Det tar bare opp plass men synd å kaste.
 
Tilbake
Topp