Trykk i keezer

Fint de er til å stole på. John guest er dyrt. Men bankers iallefall. Bare gassdistro-opplegget mitt til fire linjer kostet over 600 spenn, og det var 65% off..

Det er en kopi som Katla selger av god kvalitet. Her er original fra Humlegården
http://shop.humle.se/utrustning/kopplingar/push-in-kopplingar-jg/jg-38/john-guest-38-14-ffl
Alt jeg har kjøpt fra Humlegården er DMFit, dvs. samme som Katla selger. Har brukt DMFit ganske mye, og min vurdering er at kvaliteten er fullt på høyde med John Guest. Også er det enklere å ta ut slangene.

Edit: Enkleste måten å se forskjell på fabrikatene er at DMFit har ovale kraver mens JG har runde.

noen formening om det lett lar seg gjøre å "speilvende" den regulatoren jeg har kjøpt?
skulle gjerne hatt gassinntaket på andre siden...

noen formening om det lett lar seg gjøre å "speilvende" den regulatoren jeg har kjøpt?
skulle gjerne hatt gassinntaket på andre siden...
Da må du i tilfelle bytte om inntaket og høytrykksmanometret. Har ikke vært borti regulatorene fra Celli, men det er gjerne brukt tetningsmidler som sitter noe vannvittig. Hvis det bare er litt upraktisk, hadde jeg droppa det.

Tilbake
Topp