Tyske ølkasser gis bort

Lars

Norbrygg-medlem
Ølkasser gis bort mot henting
2stk Flensburger
1stk Becks
 

Vedlegg

  • Ølkasser.jpg
    Ølkasser.jpg
    1,4 MB · Sett: 592
Flensburgerflasker er litt bredere enn våre bjørnunger, Becks litt smalere (får presset nedi bjørnunger i Beckskassa).
Etter å ha tømt kassene for uttalige år siden, har jeg bare brukt dem som stativ til ymse. :)

Dragvoll er stedet. Ta kontakt per PM, så får du adresse og fonnummer.
 
Hmmm, virker litt ugunstig for å transportere disse bjørnungene fra dama (der jeg brygger) og 500 meter opp "satanbakken" hjem for hånd.

Tror jeg skal høre med en butikk om jeg kan kjøpe vanlige kasser, kanskje de er bedre  :saadoevt:
 
Hei Lars!

Jeg tar dem gjerne :ilike:. Har såpass my ukurant tomgods stående rundt om kring uansett, så jeg finner sikkert noe som passer.

Roger

Lars skrev:
Ølkasser gis bort mot henting
2stk Flensburger
1stk Becks
 
Roger78 skrev:
Hei Lars!

Jeg tar dem gjerne :ilike:. Har såpass my ukurant tomgods stående rundt om kring uansett, så jeg finner sikkert noe som passer.

Roger

Lars skrev:
Ølkasser gis bort mot henting
2stk Flensburger
1stk Becks

God plan, Roger. Bare tut ut når det passer, du har vel både fonnummer og mailadressen min.
 
Lars skrev:
Roger78 skrev:
Hei Lars!

Jeg tar dem gjerne :ilike:. Har såpass my ukurant tomgods stående rundt om kring uansett, så jeg finner sikkert noe som passer.

Roger

Lars skrev:
Ølkasser gis bort mot henting
2stk Flensburger
1stk Becks

God plan, Roger. Bare tut ut når det passer, du har vel både fonnummer og mailadressen min.

Den er god, Lars! Satser på det ikke havner i den store glemmeboka, men at jeg får tak i dem om ikke så lenge.
 
Roger78 skrev:
Lars skrev:
Roger78 skrev:
Hei Lars!

Jeg tar dem gjerne :ilike:. Har såpass my ukurant tomgods stående rundt om kring uansett, så jeg finner sikkert noe som passer.

Roger

Lars skrev:
Ølkasser gis bort mot henting
2stk Flensburger
1stk Becks

God plan, Roger. Bare tut ut når det passer, du har vel både fonnummer og mailadressen min.

Den er god, Lars! Satser på det ikke havner i den store glemmeboka, men at jeg får tak i dem om ikke så lenge.

Ikke noe problem. Jeg kommer og roper "Hansa Lite med lime!" utenfor hos deg hvis det strekker ut i tid.
 
Lars skrev:
Roger78 skrev:
Lars skrev:
Roger78 skrev:
Hei Lars!

Jeg tar dem gjerne :ilike:. Har såpass my ukurant tomgods stående rundt om kring uansett, så jeg finner sikkert noe som passer.

Roger

Lars skrev:
Ølkasser gis bort mot henting
2stk Flensburger
1stk Becks

God plan, Roger. Bare tut ut når det passer, du har vel både fonnummer og mailadressen min.

Den er god, Lars! Satser på det ikke havner i den store glemmeboka, men at jeg får tak i dem om ikke så lenge.

Ikke noe problem. Jeg kommer og roper "Hansa Lite med lime!" utenfor hos deg hvis det strekker ut i tid.
Grøss & gru & Gud forby; nå glemmer jeg det nok ikke så lett i alle fall
 
Tilbake
Topp