Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Absolutt! Det ser faktisk ut til at vi får noen meter til overs, noe som åpner for egne barløsninger som tar litt mer enn 1 meter.
 
Bare sånn at jeg ikke reiser fra noen jeg burde hatt med... Er det noe spesielt annet enn øl som skal med? Har dessverre ikke rukket å tenkte på en fet barløsning eller publikumsfrierier
 
Det er opptil deg hva du vil ta med, men vi stiller bare med bord. Duk og eventuell pynt fikser dere. Har alle som ønsker å levere øl i dag tatt kontakt med gsf?
 
Bård skrev:
Det er opptil deg hva du vil ta med, men vi stiller bare med bord. Duk og eventuell pynt fikser dere. Har alle som ønsker å levere øl i dag tatt kontakt med gsf?

Nei, ikke jeg. Bør det gjøre snarest?
 
reg ringte han igår, skal ned med ølet ca 21 ikvell :)

duk og pynt har jeg ikke tenkt på.... tror kjeks er noe lurt og, fjerner lit øl smak til de som skal prøve. huser var noen som hadde på NM, var genialt :)
 
Du tenker ikke på de geniale pringlesene Ghb og rawroffe hadde med?

Ja ring nå snart.sikkert lurt.
 
Jeg har en ekstra billett til morgendagens fantastiske arrangement. Selges til svartebørspris= 1000 kroner!  Det må den jo minst være verdt.
neida, selges til pålydende, 200 kr.
 
Bård skrev:
Ja ring nå snart.sikkert lurt.

Ringte og traff en hyggelig kar! Dessverre kom jeg litt for tidlig til by'n i dag. Fatet blir med i drosja i morgen, lit fare for ristet øl. Men det får duga!  :biersmile:
Nå er det snart middag og så Spamalot :)
 
TIL OPPLYSNING !  

Jeg tar med 50 liter is i kjølebagen min i morra, dette er nok uansett for mye for mitt opplegg og spanderer da gjerne noe is på den som måtte trenge det.  Jeg tar med 1.stk ekstra kasse med is da det sikkert er noen som trenger den også.

Vi ses !!

Øytttt...
 
Admiral Alke skrev:
TIL OPPLYSNING !  

Jeg tar med 50 liter is i kjølebagen min i morra, dette er nok uansett for mye for mitt opplegg og spanderer da gjerne noe is på den som måtte trenge det.  Jeg tar med 1.stk ekstra kasse med is da det sikkert er noen som trenger den også.

Vi ses !!

Øytttt...

Stiller meg pent i køen :) Hotellvarm øl smaker sikkert ikke godt!
 
5e7eqeda.jpg


aryjezun.jpg


Stas!
 
lunget før stormen :)
 

Vedlegg

  • photo 1.JPG
    photo 1.JPG
    578,5 KB · Sett: 312
  • photo 2.JPG
    photo 2.JPG
    602,8 KB · Sett: 313
  • photo 3.JPG
    photo 3.JPG
    346,8 KB · Sett: 313
Først av alt, takk Bård for et fantastisk tiltak og arrangement! Dette i tillegg til at vi hadde flaks med været gjorde jo at alt var duket for en bra kveld i gamlebyen, og det ble det! Fikk dessverre smakt alt for lite av de andres øl, men en del godt fikk jeg med meg.

Gratulerer til alle vinnere!
 
Ja da er det vel på sin plass å takke for i går. Tusen takk alle sammen for at dere kom! Den stemningen og godlynte atmosfæren mange snakket om i går kan dere bare takke dere selv for, for dere var de viktigste bidragsyterne i så måte. Det som overrasket meg mest var gamlebybeboernes generøse holdning til røykeforbudet. Det var svært gledelig at denne delen av arrangementet gikk såpass smertefritt.


Jeg har vel t-skjorter til godt inn i det neste tiåeret. :bank2:, men det klarer vi vel å leve med. Men for all del, dersom det er noen etternølere som vil ha ei festivalskjorte er det bare å si fra, så fikser vi det.

Jeg legger ut litt bilder senere i dag.

Til de som har ting å hente: Vi er i gang med rydding fra ca kl 17.00 så da er det bare å komme.
 
Tilbake
Topp