Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Bård skrev:
GSF og GHB tar alle tilbakemeldinger til etteretning. Da Anders er en avgjørende faktor for at arrangementet igjen skal bli en suksess (og bittelitt av hensyn til været) vil vi flytte festen et par-tre-kanskje fire uker fremover. Endelig dato er ikke satt, men ultimo august-primo september en gang blir det. Mao... husk å brygge i god tid, for rett etter ferien kan det bli litt stutt med tid!

Det er godt å se at ens bidrag her i verden blir verdsatt! Reserverer herved en plass ute ved verkstedet.  ;D
 
Bård skrev:
GSF og GHB tar alle tilbakemeldinger til etteretning....

Ikke 31. august kanskje?  :yes: Sykler UltraBirken på fredag...

Og det skal brygges, vi gleder oss! Stiller med 2 fat så sant jeg har nok helger å brygge på. Tar på beholdningen med en lang (og varm) sommer
 
Bård skrev:
Gærning! Vi får se.. 31 aug.... Næh...helga etter kanskje..

Hehe, det kan jo ikke passe for alle heller. Hele august pleier jo å ha rimelig godt vær.
Men vi storkosa oss i ruskeværet i fjor også vi så det meste fungerer bra sammen med masse godt øl og god mat
 
Da er datoen satt. 7 september. Og til dere som skal på imperial witkonferansen i Ulan Bator samme dato: Jeg er lei for det. Samme med dere som i lang tid har planlagt å reise til duggfriskfestivalen i sør-sahara. Neste år skal vi sørge for å finne en dato da INGEN, og absolutt INGEN andre arrangementer av interesse finner sted. :laugh:

Spøk til side: Alle nybryggere, såvel som veteraner er invitert til (et av) høstens vakreste eventyr/ sjøslag. [move]Oslomesterskapet. [/move]

Brygg masse øl, gi det bort,  vinn fete premier og ikke minst: Ha det gøy! Vi satser på bedre mat, mere øl, dyktigere bryggere enn noen sinne. 

Årets forsett (minn meg gjerne på det om jeg skulle glemme det) blir å smake på samtlige bidrag.  ;D

Vel møtt!
 
Shit! Jeg har allerede meldt meg på imperial witkonferansen... :bank2:
Dessverre passer det ikke, men dette er som Bård sier høstens vakreste eventyr! Bare å brygge på nå og få med seg dette
 
Da ønsker jeg å være den første som melder meg på med ett brygg (foreløpig). Har allerede brygget ølet.
 
Det var leit at det kolliderte med Duggfrisk i Sør-Sahara, men jeg prioriterer Oslomesterskapet!

Ring 3 Bryggeri stiller med en Imperial Storo Stout.
 
Typisk! Når det først regner så høljer det! Prioriterer Oslomesterskapet denne gangen gitt, så får det heller bli Duggfrisk neste år.

Stiller med .. tja, iallefall en Klippfisch IPA! Og kanskje litt Old Ale?
 
HOY! Detta blir stas, jeg vil gjerne få melde på Kollens signatur Black Ipa og et mystery brew til årets sjøslag på GSF. Undertegnede har flytta fra Tøyen og "opp i åsen" på Kampen, men håper det er innafor kretsen ift kontigentløyve. Uansett stiller jeg med Tøyen alibi i medbrygger og svirrebror Goran fra riktige siden av ring 2. Gleder oss som tio tannløse poder, og ser frem til å mingle som tidligere år med fiffen av kremen innen bryggere på Oslo Øst.

Tudeloo

Axel
 
Herlig med respons nok en gang. Dette blir minst like bra som foregående år, hvis ikke bedre. Og nå er det 3 gang, så da snakker vi TRADISJON!
 
Tilbake
Topp