Uformelt Kretsmesterskap i hjemmebrygging i Oslo

Lasselu skrev:
Dette har også gått oss i KSHB helt hus forbi. Er det fortsatt mulgi å komme slengene med noe øl? Vi har nok noen 19 litere vi kan drasse med oss. :)
Ikkeno problem. Dra med alt du har! :)
 
Jeg skal prøve å skaffe litt is, men kan ikke love noe. Uansett holder ølet seg som regel mer enn kaldt nok om man har pakket inn fatet i et pledd eller noe.

Er det iskrise på forumet når jeg står opp i morra skal jeg prøve å skaffe til veie et par kasser.
 
Strømutkoblingen på jobben er ferdig litt før 18:00, og da må jeg kjøre i gang servere og sjekke at linjer og switcher er oppe igjen.

Så får nok ikke kommet innom i dag likevel :\
 
6ytuqypy.jpg


Vi er klare her. :)
 
Min bryggekompis måtte trekke seg i siste liten. Jeg  har derfor en billett til overs. Selges 200,- pålydende. K

Roar


Solgt.
 
Jeg vil gjerne takke Bård og alle andre involverte for et flott arrangement!  :skitbra:
Når NM stadig kommer i eksamensperioden min, er kretsmesterskapet stadig årets höjdare. Mistenker at det greit kunne vært det selv om jeg hadde hatt anledning til å dra på NM òg.
 
Nok en gang et herlig bakgårdsmesterskap i Gamlebyen! Men det må skjedd noe med publikums ølvaner når de klarer å stemme fram en Imperial Storo Stout til førsteplass!
Takk skal dere ha! :)
 
Anders V. skrev:
Nok en gang et herlig bakgårdsmesterskap i Gamlebyen! Men det må skjedd noe med publikums ølvaner når de klarer å stemme fram en Imperial Storo Stout til førsteplass!
Takk skal dere ha! :)

Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk aldri brygget en Stout før. Kanskje en Imperial Storo hadde vært tingen! Er oppskriften tilgjengelig for en Ring 3 medborger og bryggesamfunnet forøvrig?  :)
 
Tilbake
Topp