• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

US-05 ti-pack til kun 220.-

Leif RBE

Norbrygg-medlem
Vær hilset godtfolk!

Snart står julen for døren og da er det dags for meg å nok en gang mobilisere hele familiespetakkelet til en julevisit til svigers på kontinentet.

Tenkte jeg skulle sanke med meg litt gjær som jeg gjorde i sommer, og om noen er tom eller ikke fikk med seg den runden, og samtidig ikke kan få nok av US-05 så shout out :) Eller send PM så ikke forumet blir stappfult av "spam" :)

Jeg var litt vel ivrig på å skulle banke ebay sistgang, og tenkte denne gangen at dersom det skulle være litt for strevet så ville 220.- for en tipakning sikkert stå seg som en sympatisk gladsak :)

Sender med smartpostkonvolutter som sist til 20kr for C5 som tar 10stk og 40kr for C4 som tar 20stk. Det var veldig hyggelig med personlig oppmøte forrige gang, men det tar mye tid da ingen kommer samtidig. Så for husfredens del tenkte jeg det var like greit å satse på postlegging only. Sender derfor adresse i pm sammen med epostadresse som jeg kan bruke til oppfølging.

Levering/Postlegging 2. Januar
. gitt at forskuddbetaling er inne.
 
Tenkte å ta en liten humlerunde på nyåret når den amerikanske høsten er inne. Blir ikke så stor runde da. Kun slik at jeg får inn stort nok kvanta til meg selv og blir kvitt det som er overflødig. Skal si ifra :)
 
Hvor lenge er disse holdbare, sånn vanligvis? Må lageret elimineres før april liksom, eller kan man ta utgangspunkt i at man har gjær hele neste år, om man kjøper nok selvfølgelig..?
 
Notert Rubber-Duck og Waltz :)

Send meg gjerne adressen dette skal sendes til på pm. Sender mail om betaling senere
 
Tilbake
Topp