Usmak kurs, torsdag 21-mai, Tromsø

For de som kommer til forskningsparken litt før evt.etter, så er jeg å treffe på tlf 41928189


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Knallbra, flott kveld og lærerikt, sjøl om det va vanskelig å identifisere alle usmakene... enda verre er det med medlemsnumrene :-(
Trenger medlemsnumrene til alle som var med for sluttrapporten, send på PM....
 
Ja, dette var en svært lærerik kveld. Det ga flere A-Ha opplevelser, smakene ga mange assosiasjoner, og vi fikk startet mange samtaler som jeg håper kan fortsette.

Jeg har også store forventninger til Rasmus, som påtok seg arbeidet med å innkalle til et stiftelsesmøte for en formalisert lokalforening av norbrygg. Men det fortjener jo en egen tråd!

PS: Takk for linken Sundbøl, jeg ser jo nå at det slett ikke er noen tulleartikkel, slik jeg påsto.
 
Hei, og takk for i går. Jeg får leve opp til forventningene til Harald og sette i gang. Jeg har sendt epost til norbrygg og neste steg vil være å kalle inn til stiftelsesmøte, hvor vi får valgt styre og vedtekter. Så er det opp til styret og medlemmene hvor veien går videre.

Dersom noen på dette forumet ikke er med i gruppen på facebook, Ølbryggere i Tromsø, kan de sende meg en henvendelse på FB eller her så skal jeg få invitert dere til gruppa. Det er ofte lettere å følge med hva som skjer, og å nå folk, på FB, men vi skal på ingen måte slutte å bruke dette forumet.

Mvh Rasmus Karstad

ps. forslag til stiftelsesmøte torsdag 18.juni, så kan vi være i gang allerede fra høsten. Kanskje tilogmed med dommerkurs eller et til usmakkurs.
 
Tilbake
Topp