Usmakskurs Oslo - Akershus 24/9-24 kl. 18.

john petter

Fylkesstyre
Bli en bedre brygger ved å lære å gjenkjenne de vanligste usmakene i hjemmebrygg og hvordan du kan unngå dem. Det neste i rekken av våre populære usmakskurs vil bli avholdt tirsdag 24. september kl. 18.00 i Drammensveien 43.
Alle våre usmakskurs ledes av en sertifisert øldommer. Kursene er gratis og kun for Norbrygg-medlemmer. Merk at dette kurset primært kun er for Oslo-Akershus-medlemmer, men vi åpner for Norbryggmedlemmer fra andre fylkeslag 17. september kl. 00.
Påmelding i Hoopla.

Det er lov å ta med øl, både med og uten usmaker.
Vel møtt!! :)
 
Sist redigert:
God kveld!
Minner om usmakskurset - ledige plasser. Og så er det fint om du tar med deg en øl med «interessante» smaker. Selv tar jeg med en pale ale som smaker, vel, ikke ale. Kanskje du kan si hva det er? På siste usmakskurset hadde vi en god mix av drevne og ferske bryggere - vellykket spør du meg. Så om du har 1 eller 100 batcher under beltet - vi ses!
 
Da er jeg påmedlt - og gleder meg.

Trur jeg har en gammal engelsk bitter som skal være et greit eksempel på en klassisk usmak. Den var aldri god, men nå er den verre:). Og så har jeg en ide som jeg ikke vil røpe ennå:).
 
Tilbake
Topp