Utbytte av Muntons kontra Castle malt

Eg har diskuetert med litt ulike bryggarar utan å ha blitt heilt einig. Er det vesentleg skilnad i utbyttet mellom malten frå Castle eller malten frå Muntons? Har nokon meiningar rundt dette? Sjølv har eg rota så mykje rundt med ulikt utstyr i det siste at eg ikkje heilt har oversikten. For oss heimebryggarar er jo ikkje dette viktig, eg diskuterar dette mest av akademisk interesse.
 
Jeg sitter igjen med et inntrykk av at Castle malt gir dårligere utbytte enn Muntons
Jeg bruker Promash og har målt ca 6-10 % dårligere utbytte, alt etter hvilke oppskrift jeg bruker.
Stemmer det med diskusjonene dine Espen?
 
Både og. Sjølv trur eg (?) at eg fekk større utbytte med castle, men andre eg har snakka med meiner at muntons ga litt meir. Dei fleste hallar i retning av at muntons ga meir.
 
Har du fått tak i statistikker fra malteren? De har vel noen tall på dette, vil jeg tro. Og så har det jo litt med meskingen å gjøre, ikke sant? Nå er jo begge engelsk, men tysk malt f eks egnes ikke så godt til 1-stegsmesking, slik at man da sikkert ville fått dårligere utbytte...
 
Castle malt er belgisk og kjem frå Malterie du chateau. Den er høgmodifisert (colbach index over 40) og burde difor høve like godt som typisk britisk malt til meisking med einstegs infusjon.

Dette er eit svært lite melteri, kanskje dei har litt ujamn kvalitet på produksjonen?

Espen Lothe
 
Takk for rettelsen, du har rett. Ble nok bortført av navnet og akutt kaffemangel :). Det siste du nevner kan nok være tilfellet. Jeg mener å ha lest noe om det. Kommer tilbake på det når jeg har funnet ut.
 
Tilbake
Topp