Vannkoker fra vidaxl.no

Da ble det en vannkoker på 25 liter fra netthandelen istedenfor. Fikk inn bud på 201,- + 235,- i frakt og omkostninger. Ikke ille pris det.
 
  • Like
Reaksjoner: JEG
Bestilte fra vidaxl med paypal. Fikk sporing på sending i dag. Så nå er det bare å vente.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Da ble det en vannkoker på 25 liter fra netthandelen istedenfor. Fikk inn bud på 201,- + 235,- i frakt og omkostninger. Ikke ille pris det.
Har selv sett på den vannkokeren fra netthandelen, du fikk den billig hvertfall :)
Deler du erfaring når du har fått prøvd den?
 
Da er den i hus. Mva, frakt og alt ink i prisen. Fikk pakkesporing dagen etter. Sendt fra Nedreland. Full fart til Kr.sand, og der stoppet det. Lå på postnord i 2 dager. Ved port 36 kunne jeg se på sporings. Kundeservice svarte ikke, så jeg svingte innom terminalen og hentet.
20,6L til max merket. Krana, der må jeg gjenge opp og sette på rørstuss. Eller ny kran ved siden av originalkrana. Den er integrert i stigrøret. Virker som et ok produkt. BB20 uten maltrør?
ImageUploadedByTapatalk1458156789.517648.jpgImageUploadedByTapatalk1458156856.840947.jpg
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByTapatalk1458156810.168321.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1458156810.168321.jpg
    158,2 KB · Sett: 93
Har du sjekket hvor lang tid den bruker på å varme opp f.eks. 10 liter vann? Ser det står 2500 W, men leverer den reelt det?
 
Kjøpte nesten maken 1600W men uten temp regulator på salg på Hyttetorget. Fjernet innmaten og monterte PID med eget rele da PID ikke klarer så mye watt, Tok samtidig hull til kjølevifte da PIDen ble montert inn i bunnsokkelen (og der blir det varmt). Funket helt greit til skyllevann/rengjøringsvann. Og lett å se hvor mye en tapper ut på nivåmeteret.
 
0793fed25e9481c05a7dbb8e50fc71ec.jpg

Jeg testet. Ca 14 min raskere til kok enn bb30 med 20 liter vann. Mulig vssr på bb ikke gir maks effekt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Temperaturinnstillingene, er de forholdsvis nøyaktige? Vurderer denne selv.

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Det er samme termostat som i en BB30, så den er ikke veldig nøyaktig. Et par grader mellom inn og utkobling(hysterese).
Jeg kjører den også via craftbeerpi. Termostaten står da på max


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp