• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Varmeelemnt med temp.føler og styring

Goran

 
Selges da jeg ikke har tenkt å bruke det. Pris 400 kr
 

Vedlegg

  • IMAG0160-2.jpg
    65,4 KB · Sett: 577
Jeg er interessert, men vanskelig med bud. Send meg en pm med hva du ønsker vel, så tar vi det derifra.

Er elementet kurant å montere i en kjele forresten?
 
AudunWS skrev:
Jeg er interessert, men vanskelig med bud. Send meg en pm med hva du ønsker vel, så tar vi det derifra.

Er elementet kurant å montere i en kjele forresten?

Det må borres relativ stort hull for å montere elemtet.  jeg kan måle diameteren i morgen.
 
golo skrev:
AudunWS skrev:
Jeg er interessert, men vanskelig med bud. Send meg en pm med hva du ønsker vel, så tar vi det derifra.

Er elementet kurant å montere i en kjele forresten?

Det må borres relativ stort hull for å montere elemtet.  jeg kan måle diameteren i morgen.

Diameter på element er 22mm
 
Har bare restet den på verkstedet på jobben, ikke gjort det i en kjele. Hullet i kjelen må være ca 22mm. Det er hovedsakelig boksen med PID, tempføler og bryter jeg selger. Elementet får man med på kjøpet.
 
Jeg kjøper, om noen kan forklare hva som må til for å montere korrekt og få det til å funke  ;D

Om de som var før meg ikke vil ha vel og merke :)
 
Simen V skrev:
Jeg kjøper, om noen kan forklare hva som må til for å montere korrekt og få det til å funke  ;D

Om de som var før meg ikke vil ha vel og merke :)

Ingen har reservert den enda. Senere i kveld skal jeg ta litt flere detaljerte bilder og legge dem ut.
 
trenger jeg mye ekstra for å få dette til å fungere? mange som skriver om PID ditt og datt men eneste jeg har forstått er at det har med temperaturstyring å gjøre:p Driver å bygger en meske/kokekjele og temperaturstyring hadde jo vert praktisk sammenlignet med bare en herpet vannkoker.. derfor jeg er interessert. Men som ny i gamet er jeg usikker på hvordan det funker :p

Simen
 
k.ped skrev:
Hei!

Er dette en PID?

Kenneth

Det er jeg faktisk ikke sikker på. Jeg har lagt ved et dokument lenger opp i tråden. Kan du ut i fra det si om det er PID eller ikke?
 
elektronisk termostat, det er litt i gata med hva vi benytter for å justere temperaturen på ølkjøleskapene våre..
 
Den vil vel kanskje fungere godt til min HLT slik den er nå? Eller trenger jeg noe mer for å få det til å funke?
 
Trengs ikke mer til å få den funke men jeg er usikker på materialet til elemntet. Jeg tror neppe det er stål.
 
Tilbake
Topp