Varmeskap til gjœring

Heisann er det noen som har en god løsning på et varmeskap eller liknende for å holde stabil temp på feks: 14 - 20 grader ? Har kjøpt en fryseboks og temperatur regulator så kulde delen er egentli i boks, er bare ikke helt sikker på hvordan jeg skal lage til stabil varme.

Bruker sjøl en liten kveil med selvregulerende varmekabel, fordi jeg har tilgang til det.. Både varme og kulde regulert av STC1000. Ei frostvakt fra Biltema er vel det billigste du kan bruke. Varmeplate under karet har jeg ikke sansen for, gjenbruker gjær her på bruket.

60W lyspære holder lenge i kjøleskapet mitt..
Tror det er en fordel å ha en kilde som ikke lager for raske endringer

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lyspære er bra. Lys er ikke bra. Pære i en lystett metallbeholder er bedre, men ikke hva en lyspære er designet for. Jeg bruker keramisk pære med e27 sokkel. Beregnet på krypdyr... Søk etter 'reptile heater' på Ali

Står skapet i romtemp, så trenger du strengt tatt ikke varmekilde. Jeg har ikke noe varmekilde i mitt kjøleskap, som er styrt av STC-1000.

Eg bruker stc 1000 på eit kjøleskap med ein 200w frost sikrer ovn fra biltema. Har koblet ut temperatur følerene,og koblet dei til stc-1000. Sånn att dei samarbeid for å holde ein stabil temperatur. Har funka fint i to år. Mine skap står i ein kald garasje.

Er vel ikkje meint lovlig etter branforskriften. Men eg åpner frostvakten og brukte dei ledningene som kjekk til den vrideren som er få frostvakten. Husker ikke helt igjen. Men åpner du den finner du de ut.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Ja kanskje de. Hugger ikkje alt. Men eg kobla vekk den og sete to ledninger på den til stc 1000. Så stc ikkje får bruker strømmen gjennom seg,men berre regulator effekten.har kobla alt i ein koblingsboks på baksida.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Tilbake
Topp