Vårt kegerator prosjekt

Da har endelig vi fått oss kegerator.
Eller, idag er det ett standard kjøleskap. Men en dag skal det bli en full-blown kegerator.

Jeg er på jakt etter noe spesielt, og det høres kansje rart ut. Men jeg er på jakt etter tapper som kan monteres i døra. Og jeg vil ha dem i gull/bronse farget metall, istedet for krom.

Årsaken til det merkelige ønsket er fordi selve skapet skal lakkes sort. På kjøleskapsdøren skal vi ha ett stort merke av vårt favoritt NFL lag. NO- Saints.

Og tapper i gull/bronse matcher bedre enn krom.
new_orleans_saints_logo-14356.gif

Håper på en fyldig worklog med masse bilder. Høres ut som en artig dekorasjon. Selv om sport står på samme plass på interesseskalaen som bulgarsk fingerhekling. :p. Viktig å omgivelser seg med ting som betyr noe.

Shea-Arne skrev:
Minnesota Vikings er jo LITT kulere da! ;)
skal du ha bank? :p

ErlendT skrev:
Håper på en fyldig worklog med masse bilder. Høres ut som en artig dekorasjon. Selv om sport står på samme plass på interesseskalaen som bulgarsk fingerhekling. :p. Viktig å omgivelser seg med ting som betyr noe.
Kommer masse bilder :)

perlick 525sstf er belagt med  messing..

http://www.perlick.com/pdf-files/Tapping-no-prices.pdf

Da hadde kansje denne hvert noe og da:
http://viewitem.eim.ebay.no/MILLER-LITE-Beer-Tap-PULLHANDLE-New-Orleans-SAINTS-11/120740518808/item

Jeg har ikke kommet så langt i eget prosjekt, så dette vet nok andre mer om. Men etter hva jeg forstår skal det være ganske greit å skru sammen bare man har alle de rette delene. Det er mange nye navn og begreper å lære seg her, så en walkthrugh fra en som har gjort dette før hadde sikkert vært tingen. Hva med en egen artikkel i artikkelsamlinga? Med bilder og handlelister osv?

En slik artikkel ville være gull verdt. Å si at det er enkelt nok å sette sammen systemet bare man finner delene er ikke helt optimalt for en som knapt har tatt i slike deler før.
Jeg liker best å være sikker i hva jeg gjør før jeg begynner. Spesielt å være sikker før jeg begynner å handle inn deler!

Tilbake
Topp