Bygge ny kegerator

Tja... flaten i bunnen har akkurat plass til diamatern på et 19L fat. Har ikke finmålt, men er ikke 12 L samme diameter, bare kortere?

Kjøleskapets bunn ser ut som et trappetrinn, så det er mulig du har plass til en 12L bak de to fremste fatene (der jeg har 2x 19L), men da må du nok ha utvendig gass.
Jeg har en 2kg co2 med regulator bak 19L fatene, og da begynner det å bli fult, siden jeg må ha regulatoren på tvers bak. Det er litt lavt i høyden til at det er plass til 2L co2 m bærehanken og regulator.

Gjenoppliver tråden her litt - fikk tak i et sånt skap brukt og har nettopp borret hull i toppen og ble lettet da det ikke var noe linjer i toppen. Oppdaget denne tråden her på forumet i ettertid som kunne spart meg litt nervepirring :)

Jeg har pdd. 1x 20L og 2x 12L fat i skapet. Det ene fatet står ganske nærme kjøleveggen med ekstra plankebit for å ikke kollidere med kanten der kondensvannet renner ut. Det jeg lurer på er om noen har borret i sokkelen eller i sideveggen - jeg planlegger å flytte CO2-flaske ut (er foreløpig bare en Sodastream, men litt styr å ha den inne.
 
Tilbake
Topp