Vask av ølkraner

Du kan jo forsøke å lime den på med det der Super-sterke limet de bruker til å bygge glassbyggerstein-vegger, lime lister, osv. De selger det bla. på Europris.

Problemet er hvis du skal bytte drip-tray....  :-\ Da får du kanskje med en aldri så stor flik av kjøleskapet når du forsøker å dra den av.. :eek:
 
Så løste problemet seg av seg selv... Det fulgte skruer med i forsendelsen. Jeg boret to 3 mm hull idøra, og, voila, alt funker greit. I det hele tatt må jeg si at det var mye enklere å sette opp kegeratoren enn jeg hadde fryktet. Det kan anbefales. Av alle harry-ting man kan ha i huset, må dette være noe av det kuleste! Blir nok et par øl for å feire i kveld...
 
Jeg lover deg: du vil ikke angre ;D

Helt til en av småtassene dine begynner å henge i kranen for å fylle magen altså...  >:D
 
Den eldste skulle til å dra i en av kranene etter å ha vært med å bore skruehull, men jeg fikk akkurat stoppet ham i tide. Den yngste prøvde å løfte seg opp etter dryppskåla like etter at den var på plass. Spennende med pappas ting! Det gjelder å være våken... Forhåpentlig vokser de i alle fall opp og vet forskjellen på godt og dårlig øl. ;D
 
Joakim har festet fjærer til tappekranene slik at de går tilbake til utgangsposisjonen, dette pga kattene. Men det høres alt ut som om det ville vært en bra løsning for deg også :).
 
Tilbake
Topp