Finner ikke noe sted hva denne kjelen veier, har den selv men ingen vekt i farten, noen som vet?
frevev 10 Mai 2016 #1 Finner ikke noe sted hva denne kjelen veier, har den selv men ingen vekt i farten, noen som vet?
Miguel 10 Mai 2016 #2 frevev skrev: Finner ikke noe sted hva denne kjelen veier, har den selv men ingen vekt i farten, noen som vet? Klikk for å utvide... Uten at jeg VET.. Men Bryggselv selger kjeler fra Patina, humlegården gjør det samme. På humlegården sine sider står det Transportvikt (skrymmevikt) 49 kg. Verklig vikt 16 kg
frevev skrev: Finner ikke noe sted hva denne kjelen veier, har den selv men ingen vekt i farten, noen som vet? Klikk for å utvide... Uten at jeg VET.. Men Bryggselv selger kjeler fra Patina, humlegården gjør det samme. På humlegården sine sider står det Transportvikt (skrymmevikt) 49 kg. Verklig vikt 16 kg
frevev 14 Mai 2016 #3 Miguel skrev: Uten at jeg VET.. Men Bryggselv selger kjeler fra Patina, humlegården gjør det samme. På humlegården sine sider står det Transportvikt (skrymmevikt) 49 kg. Verklig vikt 16 kg Klikk for å utvide... Fant frem badevekta og sjekka, ikke nøyaktig vekt så sier ca 16kg
Miguel skrev: Uten at jeg VET.. Men Bryggselv selger kjeler fra Patina, humlegården gjør det samme. På humlegården sine sider står det Transportvikt (skrymmevikt) 49 kg. Verklig vikt 16 kg Klikk for å utvide... Fant frem badevekta og sjekka, ikke nøyaktig vekt så sier ca 16kg