Blir litt snaut å bare dra på jobben en gang i mndKjempegreit å høre på når en kjører til/fra jobb
Det var det daBlir litt snaut å bare dra på jobben en gang i mnd
Dette er jo en sommerepisode, så litt sommermatprat må en vel tåle....Litt mindre prat om mat/salat neste gang?
Kanskje ta med en liten prat om juleølbrygging først som sist
Det står på blokken!Dere har det sikkert på blokka, men surøl kan være tema med tiden
Takk! på vegne av flinke Endre i Spacekraft Studio!Det er ingen som har kommentert den fantastiske intro låta! Tømmeløpp!
Går og nynner og hummer den hele dagen for tidenDet er ingen som har kommentert den fantastiske intro låta! Tømmeløpp!
Takk for ros og tips! Så snart vår egen hjemmeside er oppe og går, kommer vi til å legge ut donasjonslink. Hyggelig å høre allered nå at folk vil støtte!Fantastisk artig å høre på!
Godt jobba Birger, Hugo og Rolv! Håper virkelig at dette blir fast lyttestoff fremover.
Slik Strandberg nevner, å kunne få noe donasjoner fra lytterne for å sikre podcasten fremover kan kansje være en god ting?
Jeg støtter en podcast jeg hører mye på igjennom deres patreon "kampanje", hvor jeg gir 5$ hver mnd. Er det mange nok så blir totalsummen slik at man ønsker å fortsette og viderutvikle
Håper dere sjekker dette ut: https://www.patreon.com/
Jeg skal være der på trappa med 50-lappen i hånda hver måned for å kunne få mer av dette.
Ps. Husker godt PF'en fra Bjorleik når Guttorm vant med sin IPA. Jeg mener at det var Angram pumpen hans som gjorde at han vant. haha :-D