Vinsenteret.no

magne1972

Moderator
Ser ut som de har bra priser på noe utstyr.
De har også brukte corneliusfat, mens Vin&Bar har fjernet dem fra sine sider.
Noen som har erfaringer med denne butikken?
 
magne1972 skrev:
Ser ut som de har bra priser på noe utstyr.
De har også brukte Corneliusfat, mens Vin&Bar har fjernet dem fra sine sider.
Noen som har erfaringer med denne butikken?
'
Klarer ikke å finne at de selger fat.

har du en link til de??
 
Hmm... De har stjålet vinogbar.no sine bilder. Ganske tydelige "vannmerker" hvis man ser etter. Litt festlig i og med at det står "Alle bilder er vinsenterets eiendom og kan ikke brukes uten avtale." under...

Jeg holder meg unna...
 
Jeg er ikke kjent med denne leverandøren, men menyen på siden tyder på at det kan være noe svensk. Er det noen som overhodet har positive erfaringer med denne leverandøren?
 
Hold dere unna! De betaler ikke sine leverandører og fører gamle varer, de fjerner vist holdbarhetsdatoen...
(dette er rykter jeg har hørt, og med det som står på bryggerie.net sine sider tror jeg vi bør holde oss langt unna) Bruk Maltbua og Vin og Bar, de driver i alle fall seriøst.
 
petit fortjener all skryt. vin&bar er eksemplariske også... startet denne tråden fordi prisen på brukte cornykegs var ok der. bestilte hos leif stana isteden, fordi han er seriøs, selv om han forlanger forskudd på første bestilling. useriøse aktører burde være en egen post på forumet. eller kanskje en annbefalingsliste over butikker/nettbutikker
Moderator kan kanskje lage en oversikt med stemmerett fra brukere på dette???
 
magne1972 skrev:
Ser ut som de har bra priser på noe utstyr.
De har også brukte Corneliusfat, mens Vin&Bar har fjernet dem fra sine sider.
Noen som har erfaringer med denne butikken?


Sitat fra en e-post jeg fikk fra Vin og Bar for noen måneder siden:

"Hei

kvaliteten på de brukte har synket veldig i de siste  gangene vi har fått inn brukte fat, så vi fører disse igjen når vi finner en ny leverandør, eller får noen garantier på kvaliteten.

Mvh
Mats Hille"


Det er gledelig at de fører god kvalitetskontroll også på brukte fat :skitbra:
 
Tilbake
Topp