Ja, for min del så er denne hobbyen ferdig.Hva skjer, Miguel? Har du bestemt deg for å legge brygginga på hylla for godt?
Ja, for min del så er denne hobbyen ferdig.
Selv om du skulle ta en veldig lang bryggepause, setter jeg pris på at du deler av kunnskapen du har. Just sayin'Ja, for min del så er denne hobbyen ferdig.
Da vil eg bare si tusen takk for alle tips og anbefaling du har kommet med. Eg har ikkje angret på et opp igjennom alle årene.Ja, for min del så er denne hobbyen ferdig.
Er det ikke bedre å bare nedskalere, enn å selge alt?
Synd om du skulle bli borte @Miguel altid likt karakteren din
Planen var egentlig å oppskalere, haha. Solgte begge kjelene og kjøpte aldri nye. Har ikke brygget siden BE-dagen i fjor, og før det så var det ikke før august 2018, så jeg tenker at hvor lenge skal jeg sitte og vente på at jeg skal bygge nytt. Hvis jeg kommer til å brygge i gjen, så blir det nok på en.. grøss... bryggemaskin..
Jeg har jo styreskapet, men selger det komplett, og så har jeg vel en enkel sestos liggende som backup tror jeg.Synd Miguel, men håper du deltar på forumet fra tid til annen slik du har gjort den siste tiden uten bryggeutstyr.
Hadde bryggekurs for en kompis som hadde kjøpt en rimelig bryggemaskin. Må si jeg koste meg
Har du noe Aubert / styring til salgs?