Wifi dual temperaturcontroller.

Vedlegg

  • Screenshot_20220817-102427_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220817-102427_Samsung Internet.jpg
    452,8 KB · Sett: 13
Jeg har et par av disse og de fungerer fint bortsett fra en irriterende ting, det er ikke mulig å kalibrere dem. Det er kalibrering i menyen, men samme hva man stiller det inn på så viser displayet samme temperatur.

På grunn av det har jeg ikke brukt dem, hvis man vet hvor mye feil de viser så er det jo greit å bruke dem. For meg ble det for irriterende, hvis du vil prøve kan du få kjøpe mine billig.

Mulig denne feilen er rettet nå, det er nok over et år siden jeg bestilte. Men ikke stol på selgeren selv om han sier at alt virker. Jeg gjorde det og derfor har jeg to...
 
Jeg har et par av disse og de fungerer fint bortsett fra en irriterende ting, det er ikke mulig å kalibrere dem. Det er kalibrering i menyen, men samme hva man stiller det inn på så viser displayet samme temperatur.

På grunn av det har jeg ikke brukt dem, hvis man vet hvor mye feil de viser så er det jo greit å bruke dem. For meg ble det for irriterende, hvis du vil prøve kan du få kjøpe mine billig.

Mulig denne feilen er rettet nå, det er nok over et år siden jeg bestilte. Men ikke stol på selgeren selv om han sier at alt virker. Jeg gjorde det og derfor har jeg to...
Takk for svar. Jeg bestilte en for å teste. Hva skal du ha for de to?
 
Har funnet de to boksene, men bare en sensor, regner med jeg finner den med litt intensiv leting i dag...
 
Fant ikke sensoren, men fant kontakten, som jeg hadde brukt til noe annet.
Koblet den til en annen db18b20-sensor jeg hadde liggende, så nå er begge komplett.

Sender i morgen og sender en forespørsel om betaling gjennom Vipps når jeg vet frakten.

20220821_204227.jpg
 
Tilbake
Topp