Nyeste aktivitet

• Mc.
    Mc. svarte på tråden Fenolsk usmak?.
    He he. Jeg er nok litt som Jesse. Uforglemmelig scene i den episoden ja.
  • msevland
    msevland reagerte på Mc. sitt innlegg i tråden Fenolsk usmak? med Like Like.
    Er nøye med skylling etter ølet er hellet ut av flasken. Så bløtlegging i kaustikksoda eller i vann med oppvaskmaskinpulver. Så...
  • erikraude
    erikraude reagerte på Steinar Huneide sitt innlegg i tråden Fenolsk usmak? med Haha Haha.
    Har du sett Breaking Bad? Kjemiske forbindelser og reaksjon med stoff det utsettes for er lurt å ha kontroll på. :)
  • Steinar Huneide
    Steinar Huneide svarte på tråden Fenolsk usmak?.
    Har du sett Breaking Bad? Kjemiske forbindelser og reaksjon med stoff det utsettes for er lurt å ha kontroll på. :)
  • Mc.
    Brukte tidligere plastbalje fra Europris.Nå står oppløsningen i en gjæringsdunk fra samme butikk. Aner ikke hva slags type plast det er.
  • Espen Breivik
    Tar kritikk på at vi er litt trege med å annonsere konkurransar. Litt av grunnen er at vi prøver å få til eit litt heilheitleg tema på...
  • Pål Heide Kielland
    Jeg fikk smake en porter med pecan, karamell, sjokolade og kaffe essenser. Den var ikke særlig god. Smakte kunstig, det ble udefinert...
  • Steinar Huneide
    Google sier; Plast: Effekten av kaustisk soda på plast avhenger av typen plast. Noen plaster, som polyetylen og polypropylen, er...
  • Steinar Huneide
    Steinar Huneide reagerte på Mc. sitt innlegg i tråden Fenolsk usmak? med Like Like.
    Jeg aner ikke. Vannet med kaustikksoda er kaldt bare for å nevne det. Varmtvann bare for å skylle.
  • Mc.
    Jeg aner ikke. Vannet med kaustikksoda er kaldt bare for å nevne det. Varmtvann bare for å skylle.
  • Mc.
    Mc. reagerte på Kold Brygg sitt innlegg i tråden Tråden for dumme spørsmål. med Like Like.
    Du kan se på The Mad Fermentationist sine for litt inspirasjon. https://www.themadfermentationist.com/2009/11/breakfast-stout-riff.html?m=1
  • Jørgen E
    Jørgen E reagerte på AMelbye sitt innlegg i tråden Pastry Stout? med Like Like.
    skjønner - jeg melder meg på. Pastry stout er godt - det får bli en 50L av hver (den norske og den utenlandske som var postet tidligere)...
  • Steinar Huneide
    Enkelte plast typer skal ikke utsettes for temperaturer over 50 grader. Var en som fikk noen flasker av meg, og skulle være så snill at...
  • Mc.
    Er nøye med skylling etter ølet er hellet ut av flasken. Så bløtlegging i kaustikksoda eller i vann med oppvaskmaskinpulver. Så...
Tilbake
Topp