Nyeste aktivitet

• Terjedd
    Terjedd reagerte på cjohansen sitt innlegg i tråden Vannjustering med Like Like.
    Litt, men på ulike måter i ulike steg. pH i mesken har en del å si for enzymaktivitet og utbytte og kan påvirke smak hvis den er helt...
  • Jørgen O
    Jørgen O reagerte på Ove sitt innlegg i tråden PET «flasker» med Like Like.
    Kanskje det holder å bare lage en chemsan-blanding som jeg kan ha en liten skvett på hver flaske og riste godt etter bruk, og så heller...
  • cjohansen
    cjohansen svarte på tråden Vannjustering.
    Litt, men på ulike måter i ulike steg. pH i mesken har en del å si for enzymaktivitet og utbytte og kan påvirke smak hvis den er helt...
  • Steinar Huneide
    Steinar Huneide svarte på tråden Vannjustering.
    Lenge sia du gjorde grundig rens av Speidelen? Kan skjule seg forskjellig moro i pumpe og kraner. Gammel humle skulle helst ha gitt deg...
  • Terjedd
    Terjedd svarte på tråden Vannjustering.
    Jeg har kasta alle humlene fra Petit (og Brygg Selv). Syntes de ga mindre enn jeg forventa. Regna med at de var for gamle. Om det er...
  • Bård Mathisen
    Bård Mathisen svarte på tråden Vannjustering.
    Nå er jeg ganske forvirret. Har brygga to identiske ølsett, det ene justert med fosforsyre iflg Brewfather. Jeg kjenner ingen forskjell...
  • Kold Brygg
    Fikk hentemelding sent i kveld, så da ordnet det seg. Men takk!
  • Marius K.
    Marius K. svarte på tråden Din erfaring med WLP400..
    Fikk hentemelding sent i kveld, så da ordnet det seg. Men takk!
  • Marius K.
    De har et frynsete rykte men det er noe av gjæren som definitivt holder er godt nivå. Du får sjekke ut om din lokale butikk har MJ sin...
Tilbake
Topp