Mengde lactose for å heve FG - i et ferdiggjæret øl

Einar Michelsen

Norbrygg-medlem
1lb = 450 gram. Denne mengden fører i følge et nettsted til en gravity på 1043-1045 på 19 liter. http://hbd.org/brewsandviews/messages/15516/18701.html
Mao. 23,7 gram pr. liter fører til 1045.   1/2 gr./l. fører til en oechselgrad? Sånn cirka.

I mitt tilfelle tilsetter jeg da (18 x 1/2 x 8) = ca 75 gram for å øke FG fra 1004 til 1012.

Har en Imp. IPA på fat med FG 1004. 10 % ABV og IBU på 150. En litt voldsom kombinasjon. Planen er å koke lactose med litt vann, kjøle ned og helle rett i fatet.

Håper på feedback på dette.
 
Eg har gjort dette ein gong, i ein Saison. Mange likte resultatet, det gjorde ikkje eg. Skal du prøve på dette, så vil eg rå til at du prøver dette i ein halv liter rett før flasking. Slik får du sjølv danna deg eit bilete på om du synes dette er vegen å gå.
 
Husker du mengden du brukte. Ølet er på fat, var ferdig for en uke siden. Skal prøve å tappe meg en halvliter og blande lactose direkte i den.
 
Har notert at 350 gram utgjorde 7 økslegrader i ein 27 liters batch. Med tap av ca 2 liter til trub i både kokekar og gjæringskar, vil eg tru det var i 23 liter. Men eg er usikker, derfor anbefaler eg å prøve deg fram.
Lukke til  :ilike:
 
Tilbake
Topp