• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

ønskes: 60L labdunk eller liknende i Oslo, innen helga

Hei,

jeg trenger en 60L labbdunk, eller noe tilsvarende til gjæring. Skal brygge i helga, så jeg trenger den litt kjapt, og rekker ikke å dra til felleskjøpet. Er det noen i Oslo som har en overflødig? Evt. et annet gjæringskar på 60L, med ca samme dimmensjoner?
 
Jeg har nå oppdaget at disse dunkene ikke lenger finnes i felleskjøpets sortiment. Dette er et problem, da jeg har akkurat kjøpt kjøleskap etter målene på denne 60L-dunken!

Er det noen her som har en til overs?
 
Det er ikke lenger noe stress i forhold til tid, men jeg skjønner ikke hvordan jeg endrer emnetittel på en tråd. Jeg tror den funksjonen er fjernet. Uansett er det nå heller et spørsmål om å i det hele tatt få tak i dette karet jeg trenger.

Kan evt bytte bort 2 stk 30L kar med gjærlås, om dette er av interesse.
 
Den fra noppla var fin! Hyggelig pris også. Det blir nok en sånn, om jeg ikke kommer over en labb-dunk. Takk!
 
Har kjøpt en akkurat lik nopla dunken, den har gaffel og kbiv stemplet i seg, og tjukk og god plast. Ble solg som blandedunk i muravdelingen på en byggvareforetning for 279
 
Har kjøpt en akkurat lik nopla dunken, den har gaffel og kbiv stemplet i seg, og tjukk og god plast. Ble solg som blandedunk i muravdelingen på en byggvareforetning for 279
Kult! Har du mulighet for å ta et par mål for meg? Høyde og diameter?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Det er de ytre målene som er mest interessangt, for å se hvor godt den passer i kjøleskapet, men takk! :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp