• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2-kartet - Oversikt stasjoner for fylling av C02

Var hos Bra-Tek i Drammen i dag morges og fyllte opp min 2kg CO₂-flaske. Poster prisen for dette når jeg får regningen :)
Kan informere om følgende oppdaterte priser på CO₂-flasker her

  • 2 kg flaske kr 675 + mva.
  • * 5/6 kg flaske (samme pris, avhengig av hva de har inne) kr 870 + mva.

(er det noen i Norbrygg som oppdaterer denne siden? Har vel kommet en del info i denne tråden som i tilfelle bør inn på dette kartet)

Om noen har samme type flaske (2 kg ombygget med rattventil) så kan jeg informere om at min veide ca 2800 g når den var heeeeeeelt tom, og etter fylling følgelig ca 4800 g.
 
Kjetil S skrev:
Kjetil S skrev:
Jeg har en mistanke om at denne oversikten er litt utdatert etterhvert. Hva er det som gjelder i Bergen for tiden?

Jeg er fremdeles interessert i dette. Bergen Froskemanncenter har for eksempel flyttet to ganger siden 2008, og befinner seg nå på feil side av Puddefjorden.

ICE CO2 på Espehaugen i Blomsterdalen kan anbefales. 250 kroner for 2kg. Husk kontanter :)
http://iceco2.no/undersider/fylling_av_co2/
 
Var nettopp innom NOHA i Oslo (Alf Bjerckes vei 22B på Alnabru) og møtte noen veldig hyggelige mennesker.
Selv om han som var ansvarlig for fylling ikke var inne, så tok de tak når de hørte at det var til en kegerator, hehe.

354,- for å fylle en 2kg.

De tar også 1500,- for en ombygget ny, ferdig fylt opp. Tror nok det blir en sånn snart..
 
Tror du sparer en god del på å dra til aktivt brannvern i stedet gitt. Betalte vel 900 for en fyllt ombygd 6kgs slukker, men det var vel et år siden..
 
i Ålesund og omegn er det kun 1 plass igjen som fyller på gass:

Wilhelmsen Ships Service AS

Address: Aarsæthervegen 3, 6006 Ålesund
Phone:70 10 18 50

betalte 100.- for å fylle på 3kg, ta med hjemmebrygg til mannen som fyller på!  :amen:
 
Co2 fylling i Stavanger:

Stavanger Dykkersenter fyller Co2.

Pris: 1kg eller mindre: 100kr
Alt over 1kg: 100kr oppstart (inkl. 1kg) + 50kr pr. kg.

Eks: 2kg tank = 150kr.
6kg tank = 300kr.
 
Eg har sjekka ut forskjellige stader i Ålesund, ein av plassane hadde mangement policy på ikkje å selje gass til heimebryggarar. Dei anbefalte meg Wilhelmsen båtservice som fyller 2kg for ein hundrings. Flo brannsikring i Stryn tek 936kr for å fylle, men behandlar då oppdraget som service på co2 apparat :)
 
Ikke med så rent lite stolthet jeg sporet meg fram til

Human Verneservice AS
Bekkeveien 5B i Sandefjord.
33 46 75 98

Var innom i dag. De fyller fremdeles CO2 flasker. De skulle ha 375 kr for å fylle min 2 kg flaske. Det ble gjort mens jeg ventet. Greie folk.

De har også tidhvis ombyggde 5 kg CO2 flasker for salg.

Lars-Erik
 
Lett LENGE etter noe i bærumsområde, og det nærmeste jeg har kommet er http://webzoo.net/

Heggedalsbakken 6

Ny flaske er dyrt, ca 1600, men bytting av flaske er 300,-

Det beste er at de er oppe på torsdager til kl 22.00
 
Tilbake
Topp