Dere må få lagt inn Bra-tek i Drammen http://bra-tek.no/
Nedre Eikervei 14, 3045 Drammen
Kjøpte en 6-kilos ombygd flaske med rattventil der.
Kosta 800-ognoe + moms. Han sender bare regning så vet ikke eksakt.
Meget hyggelig og interessert mann som driver der, anbefales! :amen:
Han hadde også 5 kilos og 2 kilos inne nå, men kommer til å fortsette å bygge om for å ha noen på lager.
Han sa det bare var å komme for å fylle, men jeg glemte å spørre hvor mye han tar for det.
Edit: 1062,50 for 6-kilos ble det, samme for 5-kilos.
Brannfag Norge, på Sørlifeltet på innfartsveien til Halden - Adresse: Svinesundsveien 336, 1788 Berg i Østfold
Fyller Co2, samme pris for både 2,5 og 5 kg beholder - 400 kr
Skal benytte anledningen til å bytte min 2,5 til en 5 kg neste gang jeg fyller der
Var akkurat på Bodø Verktøyservice og plukka med meg en 4kg og en 6kg renovert flaske, fylt med herlig co2 :biersmile:
700kr for 4kg og 900 for 6kg synes jeg var en helt grei pris :skitbra:
Eg har et par 6 kg co2 NOHA aparater til overs.
Adresse Flekkefjord om noen vil kjøpe.
Noen er gått ut på dato, men kan sikkert sertifiseres igjen etter bruk vil jeg anta. (trykktest).
Jeg kan bekrefte at firesafe levanger fyller co2. 475 for ei 2 kilos flaske. Billigere enn å kjøre til trondheim iallefall.
Vet ikke om det er flat pris opp til en viss størrelse eller ikke.
Angående industri CO2 vs såkalt Næringsmiddelkvalitet CO2. (Passer kanskje ikke inn her men skitt au!)
I den første jobben min designet jeg en vakuumeringsstasjon for CO2 flasker for næringsmiddelkvalitet. (1995 )
Hydrogas innførte denne kvaliteten det året.
Det er ingen praktisk forskjell på de 2 typene CO2 (industri eller næringsmiddel) fra det som hette Hydrogas dengang. Heter vel Praxair.
Så bare kjøp industrikvalitet.
Årsak: CO2'en fra Herøya er ultra-ren. Så de bare fyller samme type CO2 på både industri og næringsmiddelflasker.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.