Stc1000+

Fikk to forsendelser i dag begge feil. Noen... eller jeg... skulle smurt opp et regneark så vi kan plotte selger god/dårlig og dato. Kanskje vi ser et mønster.
 
Ser at mange får såkalt feil STC i posten nå om dagen. Må jo begynne å hope seg opp med disse rundt om i landet nå. Så hvis noen har et par de skal kvitte seg med så sier jeg ja takk. Trenger et par i backup. Holder til i Oslo.

Sendt fra min HTC One
 
Fikk to forsendelser i dag begge feil. Noen... eller jeg... skulle smurt opp et regneark så vi kan plotte selger god/dårlig og dato. Kanskje vi ser et mønster.
Hvor bestilte du?
Vi er nå minst tre personer som har bestilt Denne , og fått riktig versjon (se post #139). Jeg har bestil to stk med en mnd mellomrom, begge var rett versjon.
 
Fikk to ... Feile på torsdag..
Venter på to som ikke har kommet ennå..
Har nå i overkant mange vanlige STC er...
 
Det er litt forskjell. Karveggen er ca en liten grad over eller under (alt etter om man kjøler eller varmer) i gjennomsnitt målt opp mot 'i vørter'. Så det er litt forskjell ja. Frekvensen i pådrag gikk fra ca 3 i timen til ca 3 timer mellom hver, så mye roligere frekvens.
Hvordan finner du ut frekvensen? Tar du tiden og teller, eller er det en enkel måte å logge dette på?
 
Har fått kontakt med fabrikk som garanterer levering av rett type, men tror ikke det er aktuelt. Det virker jo som om de fleste får skaffet seg riktige versjoner. Jeg vil ikke kjøpe for 10`i disse uten å ha noen kroner igjen og sitte med masse arbeid, uten å ha tid.. Skal jeg ta dem inn må en forvente at det kommer mva/toll, da er en allerede 25-30% over enkeltkjøp. Om en skal ha litt for risiko, garantiansvar, kapital, jobben, pakking/sending, postens satser ut her til lands, tror jeg ikke det er noen suksess for noen. Om jeg tar de gjennom mitt firmaet så kommer mva ut på også(men da kan mva inn trekkes fra). Et alternativ er å bygge ferdige bokser til de som ikke ønsker å gjøre det selv, men da får en problemer med lovvertket(220v inne i bildet her). Da må en evt. lage "byggesett".. Tror som nevnt det blir vanskelig å få dette til slik at det blir win/win i begge retninger, så lar det bero. Tenkte det var greit med en oppdatering her siden jeg skrev at jeg sjekket muligheten lenger opp i tråden.

Egentlig litt synd, for det er en dings som alle bryggere burde ha lenge før alskens bling, bling.
 
Hm, den der er litt kinkig... Men kanskje man kunne tipse bryggselv om disse?

Evt må det jo være mulig å få noen kinesere til å produsere stc-1000+ ferdig fra fabrikk...
 
Det siste der er jo ikke verre enn å betale han en lisens, det er jo en fyr i statene(?) som lager ferdige bokser, husker ikke om det ble linka til dem her i tråden? Da ville han ikke ha noen betaling for lisens, men lot heller pengene gå til et godt formål.

Men det å sette opp produksjon er jo helt klart et litt større prosjekt ja
 
Yess! Da er første stc 1000+ i havn her ;) Om noen i Molde eller omegn har behov for å flashe sin Stc 1000 er det bare å ta turen innom!

Det skal jeg benytte meg av når jeg mottar rett modell, har kun mottatt feil type til nå :( (holder til på gossen)

Easybrew
 
Tilbake
Topp