I såfall kan det virke som om profilen ikke slår inn og endrer SP ...? Forsøkte nå sette rm til pr1 og tilbake til pr0. Da slo den inn og endret SP til 17 ...Interessant... Holder også på å gjøre meg kjent med min, og stussa litt over dette. I manualen står dette, men jeg blir liksom ikke klokere: "Setpoint, well... The desired temperature to keep. The way STC1000+ firmware works, setpoint is always the value the thermostat strives towards, even when running a profile. What the profile does is simply setting the setpoint at given times." Si ifra om du finner ut noe mer!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Den ene kjøpte jeg på ebay for noen år siden (tror det var den som var riktig), mens den andre ble kjøpt av en på forumet her i vår.Bestilte du begge STC`ene fra samme sted?
Sweet, takk skal du ha!
Spennende, men jeg er usikker på hvor jeg skal lime inn Hex-dataene. Skal sketchen bare åpnes i Arduino og HEX limes inn her før upload? Eller må det gjøres noe annet først? Kan man bestemme hvilke profil man vil legge inn eller gjelder det kun Pr0?http://justfortesting.byethost12.com/hextabbed.html
Så bare kopierer du inn nye HEX data i aktuell seksjon i sketchen.