Thermogryta frå storagrytor.se

Det var det eg tenkte på. Har vurdert Blichmann men da eg bryggar i garasjen der det utover vinteren kan bli noko kaldt så hadde eg uansett måtte isolert kjelen og da hadde kanskje denne vore eit betre alternativ.
Nokon som veit om ein får falskbotnen til ein 37l Blichmann til å passe i denne?
 
Blir brukt en del i UK ser jeg. Har kjeler fra samme produsent (sikkert noe china-greier egentlig) og kvaliteten er ok. Skal se om jeg finner noen linker!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Disse kjelene selges i Tyskland som "Schengler Thermoport". Blant annet her: http://www.hobbybrauerversand.de/Thermoport-SCHENGLERZ-with-tap-cover-385-litre, men også på tysk ebay (ebay.de). Falskbunn som trolig passer: http://www.hobbybrauerversand.de/MattMill-false-bottom-397-mm. Mange som setter inn ny og større kran i disse. Her er en tråd fra hobbybrauer.de, om ikke tysken sitter helt inne kan google translate og bildene hjelpe noe ;) http://hobbybrauer.de/modules.php?name=eBoard&file=viewthread&tid=13907
 
Schengler Thermoport er vel - sidan dei er isolert - også eit godt alternativ til både hlt og koking - i tillegg til mesking. Litt ulempe med buljongkrane er det vel men den kan kanskje byttast. Og det går vel også greit å installera varmeelement i kjelane (men det er sikkert litt styr pga. 2 lag og isolasjon ).

Eg har akkurat installert Blichmann BoilCoil på 3,75 KW i eit par vanlege 36 liters kjelar og det må vera supre saker å bruka også her.

Lurer litt på kvifor ingen andre på Norbrygg har brukt slike Blichmann-element enno - eg har iallefall ikkje sett nokon som har vist bryggeri med dei: dei har praktisk kontakt, varmecoilen er lang og dermed har den låg wattdensitet - sikkert ein god del lågare enn det som vert seld av merket Camco og merka ULDW. RIMS-løysinga til Blichmann der dei brukar tilsvarande coil i ein HopRocket - er også smart.

(og ps: dette er ikkje reklame for Bryggmaker - eg leverar ikkje desse produkta og får dei neppe i sortimentet før Jostedalsbreen har auka til dobbel storleik)
 
Dette så ut som et produkt som passer meg midt i blinken Katla.

Kan jeg spørre hvor mye du betalte ferdig tollet og sendt hjem?
 
Eg har nok ikkje importert dette sjølv - eg monterte dette for ein annan. Morebeer.com har det vel i sitt sortiment og der får du vel også utrekna frakta. Toll er jo normalt sett MVA på 25% pluss tollbehandlingskostnader (2-300 kr i postens regi?) .
 
Blichmann 15G falskbunn passer perfekt i 50 og 60 literen og 20G falskbunn passer til 70 og 80 literen. Bruker 80 literen til HLT og BKL og 60 literen til MLT. Er meget fornøyd. 60 og 80 literen har ikke kran men det er relativt enkelt å montere. Kjøpt på Amazon.de og importert vha Mailboxde.com.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Blichmann BoilCoil på 3,75 KW

Katla, går den greit på ein 16A? Det er jo litt i meste laget, eigentleg.


For å holde seg til emnet så trur eg dei er heilt kanon til brygging, dei isolerte kjelane. Har vel så vidt vore nemd før på forumet, men veit ikkje om noko norsk forhandlar. Kansje ein bryggeutstyrsforretning i Bergensområdet burde ta dei inn? :)
 
Bruker selv en 38,5l Schengler Thermoport. Byttet ut kranen, da den som følger med ser ut til å være av forkrommet messing. Bruker en domed false bottom via. en silikonslange som meskesil. Temperaturtap ila. en time er på under en grad.

I tillegg bruker jeg en 33l thermoport til koking. Feiget ut på å lage hull til element, så bruker en 3kw immersion bucket heater fra Korea som varmekilde.
 
Blichmann 15G falskbunn passer perfekt i 50 og 60 literen og 20G falskbunn passer til 70 og 80 literen. Bruker 80 literen til HLT og BKL og 60 literen til MLT. Er meget fornøyd. 60 og 80 literen har ikke kran men det er relativt enkelt å montere. Kjøpt på Amazon.de og importert vha Mailboxde.com.

HD

Hvordan virker Mailboxde.com? Tenker mest på forsendels- og fortollingskostnader og lignende?
 
Katla, går den greit på ein 16A? Det er jo litt i meste laget, eigentleg.

For å holde seg til emnet så trur eg dei er heilt kanon til brygging, dei isolerte kjelane. Har vel så vidt vore nemd før på forumet, men veit ikkje om noko norsk forhandlar. Kansje ein bryggeutstyrsforretning i Bergensområdet burde ta dei inn? :)

16 A * 240 V blir vel litt over 3750 så det verkar litt på grensa og 20A er nok sikrare. Men dette mistenkjer eg at det fins fagfolk her på forumet som kan noko om.

Bryggeutstyrsforretningen i Bergen har forsøkt å ta inn desse termoportane for eit år sidan men det er ikkje slik her i verda at ein berre kan stilla med velfylt setlebok på lomma , banka på døra og vips får man lov å handla der.
 
Hvordan virker Mailboxde.com? Tenker mest på forsendels- og fortollingskostnader og lignende?

Det funker veldig bra!
Du velger fraktalternativ selv (DHL, PostNord, UPS osv) etter at de har mottatt varen i Tyskland og tatt mål og vekt av den. Gjøres enkelt fra nettsiden der de lister opp de forskjellige med priser. Så tar de ett lite gebyr i tillegg til frakten. Frakt og eksp. gebyr må forhåndsbetales til Mailboxde.com vha PayPal. Tror jeg betalte 45-50 euro i frakt for en 80 liter kjele, +moms og fortollingsgebyr selvsagt som befrakter fakturerer (i mitt tilfelle Posten). Fikk de til å pakke falskbunn og et par speidelpumper inn i kjelen slik at de ble fraktfri mot et lite standardgebyr. Sampakking bestilles på nettsiden og hvis de lurer på noe så ringer de.

Så langt meget fornøyd med Mailboxde.com!
 
16 A * 240 V blir vel litt over 3750 så det verkar litt på grensa og 20A er nok sikrare. Men dette mistenkjer eg at det fins fagfolk her på forumet som kan noko om.

Bryggeutstyrsforretningen i Bergen har forsøkt å ta inn desse termoportane for eit år sidan men det er ikkje slik her i verda at ein berre kan stilla med velfylt setlebok på lomma , banka på døra og vips får man lov å handla der.

Du får maks 230 ut av veggen her hjemme. Så det burde vel gå.
 
Du får maks 230 ut av veggen her hjemme. Så det burde vel gå.

Spenningen i Norge kan variere 10% i forhold til den nominelle spenningen.
I et 230 V nett skal derfor spenningen ligge i intervallet 207 V til 253 V.

16A er nok akkurat i minste laget, man bør nok som Katla sier ha 20A eller mer
 
Tilbake
Topp